  • 1. Data: 2010-12-01 16:54:57
    Temat: Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Sprawa dotyczy: satelitarny dekoder Cyfry pt. MEDIASAT aka Pioneer BCT
    1637.
    Satelita HOTBIRD.
    Trochę mnie wkurza, że ostatnio liczne kanały (spoza "platformy") są
    przenoszone na inne częstotliwości (w/g info dla poprawienia jakości,
    bitrate itd.) ale lista kanałów oryginalnie "uaktualniana" przez
    Cyfrzany firmaware nie uaktualnia żadnych kanałów spoza swojej tzw.
    "platformy cyfrowej"... Sprowadza się to wszystko więc do tego, że
    coraz więcej kanałów po prostu ZNIKA z zsatelity HotBird - pomimo, że
    "teoretycznie" są gdzieś indziej niezakodowane na tym smym satelicie.

    Przeczytałem na pewnym portalu o edycji listy kanałów przy pomocy
    programu komputerowego pt. "BCT Edit" lub Pioniero. Ale to zdaje się
    dotyczyło sytuacji po zamianie firmware na oryginalny (a nie z Cyfry).
    Trochę mam problem zdobyć kabel równoległy więc nie mogłem wgrać
    oryginalnego FW. Czy z Cyfrzanym FW też można sobie wyedytować listę
    kanałów albo wręcz wgrać oryginalną?

  • 2. Data: 2010-12-01 17:06:51
    Temat: Re: Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]
    >bitrate itd.) ale lista kanałów oryginalnie "uaktualniana" przez
    >Cyfrzany firmaware nie uaktualnia żadnych kanałów spoza swojej tzw.

    Powinni to uaktualniać, może trzeba im zgłaszać, bo im się śledzić nie chce
    i bazują tylko na sygnałach od abonentów?
    Wystarczy mail.

  • 3. Data: 2010-12-01 17:22:36
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-01 17:54, Xian Mi Mao pisze:
    Czy z Cyfrzanym FW też można sobie wyedytować listę
    > kanałów

    nie (pomijając chyba jeden z tunerków)

    albo wręcz wgrać oryginalną?

    jaka to ta oryginalna ?

  • 4. Data: 2010-12-01 21:34:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.12.2010 17:54, Xian Mi Mao pisze:
    > Sprawa dotyczy: satelitarny dekoder Cyfry pt. MEDIASAT aka Pioneer BCT
    > 1637.

    to na pewno taki model? a nie 1630?

    > Przeczytałem na pewnym portalu o edycji listy kanałów przy pomocy
    > programu komputerowego pt. "BCT Edit" lub Pioniero.

    do edycji listy jest media sat editor.
    pioniero jest do wgrywania firmware i listy.

    Ale to zdaje się
    > dotyczyło sytuacji po zamianie firmware na oryginalny

    chyba na alternatywny. na oryginalnym nic nie zmienisz

    (a nie z Cyfry).
    > Trochę mam problem zdobyć kabel równoległy więc nie mogłem wgrać
    > oryginalnego FW. Czy z Cyfrzanym FW też można sobie wyedytować listę
    > kanałów albo wręcz wgrać oryginalną?

    zmieniasz firmware na alternatywny i wgrywasz gotową liste
    lub tworzysz własną

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-12-01 21:43:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.12.2010 22:34, pawell32 pisze:

    > do edycji listy jest media sat editor.
    > pioniero jest do wgrywania firmware i listy.

    a dokładniej to Mediasat Editor Studio

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 6. Data: 2010-12-02 09:12:28
    Od: "zabezp" <z...@g...pl>

    "BCT Edit" to był pierwszy program do edycji list kanałów, używany z 8 lat
    temu,bardzo powolny na uwczesnych kompach.

  • 7. Data: 2010-12-02 14:22:04
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 1 Gru, 22:34, pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > to na pewno taki model? a nie 1630?

    O tak, masz racje, przepraszam!
    Jak na razie do ogladania tych roznych zagranicznych kanalow
    niekodowanych wciaz jest odpowiedni (jesli nie liczyc sprawy tej listy
    programow).

    > chyba na alternatywny. na oryginalnym nic nie zmienisz

    Ten do sciagniecia ze wspomnianego portalu - tojak nalezy nazywac -
    "alterntywnym"?
    A "oryginalny" FW to ten z Cyfry+? (Sadzilem, ze oryginalny to
    producenta czyli od firmy Pioneer...)

    Tak, rzeczywiscie, chodzi tez o MES, teraz doczytalem na owym
    portalu.

    > zmieniasz firmware na alternatywny i wgrywasz gotow liste
    > lub tworzysz w asn

    Tak wiec NIE DA SIE wgrac albo edytowac listy kiedy w urzadzeniu
    siedzi FW od Cyfry+?
    I to dotyczy rowniez programu MES?

  • 8. Data: 2010-12-02 14:32:35
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 1 Gru, 22:43, pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > a dok adniej to Mediasat Editor Studio

    Tak wiem, wlasnie sobie tam na lakim to wszystko wyczytalem, ale
    ciezko sie skapowac bo troche tam jest nielad.
    Np. nie wiem po co sa te patches?
    Przydalby sie jakis lepszy tam tutorial i instrukcje postepowania...

    Poza tym to czy po wgraniu alternatywnego FW mozna nadal odbierac
    platforme Cyfry na swoja karte abonencka i jak sie to wtedy robi?

  • 9. Data: 2010-12-02 14:41:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > Tak wiec NIE DA SIE wgrac albo edytowac listy kiedy w urzadzeniu
    > siedzi FW od Cyfry+?

    O ile da się wgrać cokolwiek.
    Masz aktywny port RS?
    Od dawna już Cyfra wycina ten port z płyty głównej w swoich tunerach.

  • 10. Data: 2010-12-02 15:44:14
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 2 Gru, 15:41, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:

    > O ile da się wgrać cokolwiek.
    > Masz aktywny port RS?
    > Od dawna już Cyfra wycina ten port z płyty głównej w swoich tunerach.

    RS232? Jest widoczny w tylnim panelu w tym egzemplarzu, ale czy jest
    aktywny to trzeba rozkręcić i sprawdzić? Czyli może być fizycznie ale
    nie podłączony?