  • 1. Data: 2010-02-12 20:54:28
    Temat: Czym przesmarowac bebnki w zamku ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Hej.

    Rozebralem w jednym z moich starych VW zamek, bo sie nie przekreca po
    wlozeniu kluczyka.
    W sumie przyczyna jest prozaiczna bo nie chodza wszystkie zapadki jak
    powinny.
    Zrobic zrobilem, ale pojawia sie pytanie czym to przesmarowac. Jakiego
    specyfiku uzyc zeby np sie nie scial/zamarzl/inne, czy w ogole tam nic nie
    dawac.

    Jak niedawno kupowalem nowe klamki, to miejsca na bebenki byly czyms
    fabrycznie przesmarowane tylko kij wie czym.

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-02-12 20:58:24
    Temat: Re: Czym przesmarowac bebnki w zamku ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 20:54:28 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

    > Jak niedawno kupowalem nowe klamki, to miejsca na bebenki byly czyms
    > fabrycznie przesmarowane tylko kij wie czym.

    W lepszych punktach dorabiania kluczy kupisz smar grafitowy do zamków

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-02-12 21:04:47
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    > W lepszych punktach dorabiania kluczy kupisz smar grafitowy do zamków
    >
    > --

    Jest duza roznica pomiedzy standardowym smarek grafitowym ?

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-02-12 21:29:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 21:04:47 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

    > Jest duza roznica pomiedzy standardowym smarek grafitowym ?

    Nie mam zielonego pojęcia, nigdy nie wnikałem. Może to i drogie jest, ale
    mała buteleczka za kilka zł wystarcza na wiele lat.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-02-12 21:49:16
    Od: "Max_P" <M...@x...pl>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > W lepszych punktach dorabiania kluczy kupisz smar grafitowy do zamków

    Czy to aby pms? Bo coraz częściej wygląda na którąś z prh.

    Max

  • 6. Data: 2010-02-12 22:02:38
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Zrobic zrobilem, ale pojawia sie pytanie czym to przesmarowac. Jakiego
    > specyfiku uzyc zeby np sie nie scial/zamarzl/inne, czy w ogole tam nic nie
    > dawac.

    Ja w aucie nigdy nie miałem problemów z zamkami ale do drzwi wejściowych do
    domu używam tego:
    http://loxpol.com.pl/index.php?p903,pulsar-suchy-sma
    r-teflonowy-400ml
    Albo inny suchy smar teflonowy...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2010-02-13 03:36:56
    Od: AL <a...@s...tam>

    Adam Szewczak pisze:
> [...]
    >
    > Jak niedawno kupowalem nowe klamki, to miejsca na bebenki byly czyms
    > fabrycznie przesmarowane tylko kij wie czym.

    jak go wyczyscisz z syfu
    proponuje smar silikonowy w spray - jest specjalny do zamkow

    --
    pozdr
    Adam (AL)