  • 1. Data: 2010-02-12 18:12:09
    Temat: zagraniczna masakra na drodze (video)
    Od: PiotrMDC <p...@g...com>

    Witam,
    natrafiłem na taki filmik:
    http://mega.kot.wrzuta.pl/film/a6PYJLhf4NF/super_vid
    eo
    jak dla mnie masakra :/
    Pozdrawiam,
    piotrMDC

  • 2. Data: 2010-02-12 18:19:36
    Temat: Re: zagraniczna masakra na drodze (video)
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 09:12:09 -0800 (PST), PiotrMDC napisał(a):

    > natrafiłem na taki filmik:
    > http://mega.kot.wrzuta.pl/film/a6PYJLhf4NF/super_vid
    eo
    > jak dla mnie masakra :/

    Fajna grafika, nie wiesz może co to za gra?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-02-12 18:29:27
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-12 18:12, PiotrMDC pisze:
    > Witam,
    > natrafiłem na taki filmik:
    > http://mega.kot.wrzuta.pl/film/a6PYJLhf4NF/super_vid
    eo
    > jak dla mnie masakra :/

    Jeden kierowca tylko wykazał się refleksem i dał długą na pobocze. Na
    ilu tam stojących?! Gdyby każdy patrzył w lusterka a nie tylko na swój
    nos, zdążyliby uciec... Ten pierwszy (na środkowym pasie) chyba patrzył
    się pod nogi, że nie widział nic w lusterkach...

  • 4. Data: 2010-02-12 19:07:02
    Od: "go!" <g...@g...us>

    "PiotrMDC" <p...@g...com> wrote in message

    > jak dla mnie masakra :/

    Nie martw sie, nic sie im nie stalo
    To jakas symulacja

  • 5. Data: 2010-02-12 20:15:12
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    go! pisze:
    > Nie martw sie, nic sie im nie stalo
    > To jakas symulacja

    Tutaj artykuł o tej "symulacji":
    http://www.taiwantoday.tw/ct.asp?xitem=70278&CtNode=
    416

    Cztery osoby zginęły.

    --
    PSYLO

  • 6. Data: 2010-02-12 21:28:23
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent PiotrMDC nadaje:
    > natrafiłem na taki filmik:
    > http://mega.kot.wrzuta.pl/film/a6PYJLhf4NF/super_vid
    eo
    > jak dla mnie masakra :/

    Ja tak czasem przyhamowuję na autostradzie w "18 wheels of steel" ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=5OyN-zV3M9g

  • 7. Data: 2010-02-13 10:17:36
    Od: "Romeo_rk" <k...@o...pl>

    > Tutaj artykuł o tej "symulacji":
> [...]

    Jeśli to nie symulacja - to niby jak to zostało nagrane? Gdzie jest kamera
    umieszczona?
    IMHO to symulacja. Być może symulacja wypadku, który wydarzył się naprawdę,
    ale jednak symulacja.
    pozdrawiam, RK

  • 8. Data: 2010-02-13 10:51:15
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-02-13 10:17:36 +0100, "Romeo_rk" <k...@o...pl> said:

    416

    > Jeśli to nie symulacja - to niby jak to zostało nagrane?

    Kamerami.

    > Gdzie jest kamera
    > umieszczona?

    Jedna z przodu, druga z lewej, trzecia z prawej.

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2010-02-13 13:10:57
    Od: Wojtek <a...@p...pl>

    W dniu 2010-02-12 18:12, PiotrMDC pisze:
> [...]
    Lajcik. To jest masakra
    http://www.youtube.com/watch?v=w20KDXaBcu4&feature=r
    elated