  • 1. Data: 2010-02-12 22:01:14
    Temat: hyundai GETZ - jak wylaczyc ryglowanie drzwi????????
    Od: "Wesoly" <t...@i...pl>

    Witam grupe.
    Zona jezdzi getzem. Rok 2004. Auto posiada centralny zamek. Po przekreceniu
    kluczyka w stacyjce, OD RAZU, automatycznie rygluja sie wszystkie drzwi. Czy
    jest mozliwosc wylaczenia tego badziewia lub zaprogramowania (tak jak to
    powinno byc) ze rygluja sie przy predkosci 20km/h a nie od razu???

    Dzieki za info!

  • 2. Data: 2010-02-13 03:39:21
    Temat: Re: hyundai GETZ - jak wylaczyc ryglowanie drzwi????????
    Od: AL <a...@s...tam>

    Wesoly pisze:
> [...]
    > jest mozliwosc wylaczenia tego badziewia lub zaprogramowania (tak jak to
    > powinno byc) ze rygluja sie przy predkosci 20km/h a nie od razu???

    a co mowi instrukcja?
    Powinienes miec mozliwosc wylaczenia tej funkcji.
    (przeprogramowanie czasu - pewnie w ASO, jesli to mozliwe oczywiscie w
    tym aucie)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-02-13 12:37:25
    Od: "Wesoly" <t...@i...pl>

    W instrukcji nic na ten temat nie ma.
    W ASO elektryk twierdzi ze sie nie da. Jakos mu nie wierze. Wydaje mi sie
    jednak, ze ta opcja powinna miec mozliwosc wylaczenia. Auto stare bardzo nie
    jest a w starszych lecz innych markach drzwi blokuja sie przy 20km/h.

  • 4. Data: 2010-02-14 09:12:21
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Wesoly" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystkie drzwi. Czy jest mozliwosc wylaczenia tego badziewia lub
    > zaprogramowania (tak jak to powinno byc) ze rygluja sie przy predkosci

    gwoli ścisłosci.
    Co innego zamykanie drzwi, a co innego ryglowanie zamka.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE