  • 1. Data: 2010-03-20 23:34:11
    Temat: Czym uszczelnic wezyk i koncowke spryskiwacza?
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    Czym uszczelnic polaczenie miedzy wezykiem a koncowka spryskiwacza?

    Na diagramie: http://www.realoem.com/bmw/diagrams/b/l/20.png załamana
    pod katem prostym koncowka wezyka, to w rzeczywistosci lekko elastyczna
    plastikowa fajka wciskana na krociec spryskiwacza na "klik". Spod tej
    fajki niestety saczy sie plyn. Calosc znajduje sie w kratownicy pod
    maska, co dodatkowo utrudnia manipulacje.

    Wygooglalem, ze w kontakcie z plynem srednio sprawdzaja sie silikony i
    inne kleje, a wolalbym uniknac laczenia tego na stale. Przy trojniku,
    gdzie byl goly wezyk, zacisnalem najmniejszym cybantem jaki udalo mi sie
    kupic (6mm), ale i tak trzeba bylo pogrubic wezyk srebrna tasma. Tutaj
    boje sie zgniesc fajke.

    Na razie okrecilem wszystko waskim paskiem srebrnej tasmy, ale nie mam
    pojecia jak dlugo taka prowizorka wytrzyma.

    --
    NotBear
    BeeMWe 316i/E30

  • 2. Data: 2010-03-21 00:07:38
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "NotBear" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na razie okrecilem wszystko waskim paskiem srebrnej tasmy, ale nie mam
    > pojecia jak dlugo taka prowizorka wytrzyma.

    Spróbuj opaski zaciskowej takiej plastikowej, trytytytka niektórzy to zwą.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 3. Data: 2010-03-21 17:46:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 21 Mar 2010 00:07:38 +0100, osobnik zwany Lewis
    wystukał:

    albo metalowy cybant

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2010-03-21 19:49:05
    Od: =radek= <j...@t...pl>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 23:34:11 +0100, NotBear napisał(a):

    > [...]
    Kiedyś w podobnej sytuacji, na szybko przy pękniętym wężyku nałożyłem nań
    koszulkę temokurczliwą (wypaćkaną w środku silikonem) i ostrożnie
    zapalniczką obkurczylem. Dla pewności (w końcu nadciśnienie) można dwie,
    lub trzy założyć.
    Może jakoś u Ciebie ten sposób się sprawdzi...

  • 5. Data: 2010-03-21 23:39:54
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    On 2010-03-21 00:07, Lewis wrote:
    > Spróbuj opaski zaciskowej takiej plastikowej, trytytytka niektórzy to zwą.

    Pomysl dobry, choc troche sie obawiam, ze mi ta fajeczka chrupnie od
    sciskania. W koncu to 20-letni plastik :-)

    Wynalazlem za to rolke tasmy samowulkanizujacej, zobaczymy czy wytrzyma.

    --
    NotBear
    BeeMWe 316i/E30

  • 6. Data: 2010-03-21 23:42:42
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    On 2010-03-21 19:49, =radek= wrote:
    > Kiedyś w podobnej sytuacji, na szybko przy pękniętym wężyku nałożyłem nań
    > koszulkę temokurczliwą [...]Dla pewności (w końcu nadciśnienie) można dwie,
    > lub trzy założyć.

    Troche ciezko byloby tam manewrowac z ogniem. Sprobuje czy czarna tasma
    samowulkanizujaca wystarczy, po rozmiarach wycieku wnioskuje, ze
    cisnienie nie jest bardzo duze.

    --
    NotBear
    BeeMWe 316i/E30