  • 1. Data: 2010-03-21 07:33:13
    Temat: OC na niemieckie blachy
    Od: Agent <p...@g...com>

    Przy założeniu że chcę kupić sprowadzony samochód który jest na
    nieważnych żółtych tablicach a sprzedawca zapłacił cło i ma
    prztłumaczone dokumenty oraz ważny przegląd (ale niemiecki - nie
    polski) czy można opłacić OC na niemieckie blachy i dojechać na
    sprawdzenie auta do ASO a potem do domu? Tu
    http://www.ubezpieczalnia.biz/ubezpieczenia_faq.htm
    wyczytałem że niby tak ale jak jest w praktyce?
    A co w przypadku gdy nie ma opłaconej akcyzy? Wtedy chyba tylko
    laweta,tak?

  • 2. Data: 2010-03-21 07:55:36
    Temat: Re: OC na niemieckie blachy
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    >wyczytałem że niby tak ale jak jest w praktyce?
    >A co w przypadku gdy nie ma opłaconej akcyzy? Wtedy chyba tylko laweta,tak?

    możesz jechać na kołach. żadna laweta
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-03-21 08:07:59
    Od: Agent <p...@g...com>

    On 21 Mar, 07:55, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    > możesz jechać na kołach. żadna laweta
    > pzdr
    > GL

    Ale jak? Ubezpieczą mi na niemieckie blachy jak nie mam akcyzy i
    tłumaczenia? JAk tak to może wiesz jaki ubezpieczyciel?

  • 4. Data: 2010-03-21 08:56:40
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-03-21 07:33, Agent pisze:
> [...]
    > wyczytałem że niby tak ale jak jest w praktyce?
    > A co w przypadku gdy nie ma opłaconej akcyzy? Wtedy chyba tylko

    Moj kumpel wykupil OC na nr VIN samochodu. Mi sie to nie udalo, ale
    babka u ktorej ubezpieczam nie jest zbyt rozgarnieta, moze dlatego :)

    gogi

  • 5. Data: 2010-03-21 09:27:02
    Od: "Bogdan" <b...@b...gazeta.pl>

    >Ale jak? Ubezpieczą mi na niemieckie blachy jak nie mam akcyzy i
    >tłumaczenia? JAk tak to może wiesz jaki ubezpieczyciel?

    Mi ubezpieczyli na VIN w PZU.

  • 6. Data: 2010-03-21 10:54:28
    Od: PJ <p...@g...com>

[...]

    OC opłacasz na VIN bez problemu np Allianz

    //i dojechać na sprawdzenie auta do ASO a potem do domu?

    masz auto z wykupionym OC, na "nieważnych żółtych tablicach" i "ważny
    przegląd (ale niemiecki - nie polski)" wiec odpowiedz jest raczej
    prosta :-)

    P.

  • 7. Data: 2010-03-21 12:48:39
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Agent" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    Przy założeniu że chcę kupić sprowadzony samochód który jest na
    nieważnych żółtych tablicach
    ---------------------------------

    OC możesz wykupić nawet na auto bez tablic.
    Sprawdzone osobiście.

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2010-03-21 18:23:57
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    >masz auto z wykupionym OC, na "nieważnych żółtych tablicach" i "ważny
    >przegląd (ale niemiecki - nie polski)" wiec odpowiedz jest raczej prosta
    >:-)

    dlatego należy numery z tablicy przepisać na białą najlepiej samoprzylepną
    kartkę bez daty ważności i przykleić w miejscu tablicy rejestracyjnej :)
    pzdr
    GL

  • 9. Data: 2010-03-21 23:04:42
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieważnych żółtych tablicach
    > ---------------------------------
    >
    > OC możesz wykupić nawet na auto bez tablic.

    Nie mówię ze nie ale to jakoś dziwne że można poruszać się autem nie
    zarejestrowanym nigdzie (ani w Polsce ani w Niemczech)

  • 10. Data: 2010-03-23 08:02:33
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Nie mówię ze nie ale to jakoś dziwne że można poruszać się autem nie
    > zarejestrowanym nigdzie (ani w Polsce ani w Niemczech)

    w Polsce możesz poruszać się każdym pojazderm spełniającym warunki PoRD bez
    tablic :)
    teoretycznie :)))
    pzdr
    GL