  • 1. Data: 2010-03-20 21:53:59
    Temat: ceny na allegro, otomoto itp
    Od: "mo" <t...@t...pl>

    co właściwie można kupić za 20 tys zł?
    chodzi mi o jakiś samochód rodzinny 2+2, nie za duży aby w mieście nie był
    czolgiem i nie jakieś maleństwo, bez wodotrysków podstawowe wyposażenie.

    z tego co znajduję n forach internetowych nieraz okazuje się, że z to można
    kupić coś lepszego niż w tej cenie pokazują np allegro i otomoto.
    Czytałem gdzieś, że ceny na tych internetowych platformach ogłoszeniowych są
    zawyżone średnio o około 2 tys, czy to prawda?

  • 2. Data: 2010-03-20 22:07:49
    Temat: Re: ceny na allegro, otomoto itp
    Od: "FajneFele" <f...@g...pl>

    > Czytałem gdzieś, że ceny na tych internetowych platformach ogłoszeniowych
    > są zawyżone średnio o około 2 tys, czy to prawda?

    Raczej zanizone.. Oczywiscie mowimy o egzemplarzach godnych reki i oka
    rozsadnego czlowieka.

  • 3. Data: 2010-03-20 22:33:25
    Od: KP <p...@o...pl>

    W dniu 2010-03-20 21:53, mo pisze:
> [...]
    > Czytałem gdzieś, że ceny na tych internetowych platformach
    > ogłoszeniowych są zawyżone średnio o około 2 tys, czy to prawda?

    Witam zobacz mercedes W202 polecam
    ceny na allegro otomoto itd sa duzo nizsze niz np. na gieldach samochodowych
    tak napewno jest w trojmiescie

  • 4. Data: 2010-03-21 01:45:18
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Czytałem gdzieś, że ceny na tych internetowych platformach ogłoszeniowych
    > są zawyżone średnio o około 2 tys, czy to prawda?

    Ja tam sprzedałem samochód przez Otomoto za tyle za ile wystawiłem, a była
    to cena powyżej średniej dla aut z danego rocznika.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.wyprawa.info

  • 5. Data: 2010-03-21 02:19:22
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    mo <t...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > Czytałem gdzieś, że ceny na tych internetowych platformach ogłoszeniowych

    > zawyżone średnio o około 2 tys, czy to prawda?

    za 20k można kupić:
    -całkiem fajne duże starsze auto, drogie w eksploatacji
    -zwykłe normalne auto rodzinne - tu sie nie znam - passat lub avensis ;)
    -bardzo złe małe auto tanie/mało palące i "prawie" nowe.

    Co do cen: zazwyczaj kupisz za -15% (tak około 2k przy 20k),
    gdzies w okolicy 30% ogłoszeń licząc od najtańszych zaczynają się ceny
    normalne, i ok auta (co nie znaczy że niżej nie ma, albo to nie ma trochę
    za bardzo zajechnanych).

    Najtaniej o czym słyszałem, to do ~60% wartości ogłoszenia da się targować,
    dotyczy prawie tylko aut nietypowych (mało kupujących lub auto
    z wysokimi wymaganiami, nazwijmy to technicznymi).

    pozdrawiam.