  • 1. Data: 2009-08-26 07:49:12
    Temat: Czytnik kart magntycznych
    Od: "Michał" <m,wojtkow.nospam@wp.pl>

    Witam,

    Mam czytnik kart magnetycznych, który muszę użyć.
    Czytnik posiada złącze 5pinowe (+5V, GND oraz 3 linie sterujace)
    Było to to w jakimś urządzeniu do rejestracji czasu pracy.
    Domyślam się że te linie to prawdopodobnie INT, Data oraz Clock.
    Czy ktoś bawił się w odczyt z takich czytników?
    Czytnik oparty jest na układzie OMRON TF443M, ale nie udało mi sie namierzyć
    PDFa
    Czy przepływ danych danych następuje tylko w kierunki Czytnik>uP?
    Jeśli tak to pewnie wystarczy po wystąpieniu przerwania czytnika, generować
    sygnał zegara i odczytywać kolejne bity Data?

    Pozdrawiam Michał

  • 2. Data: 2009-08-26 09:58:14
    Temat: Re: Czytnik kart magntycznych
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Aug 26, 9:49 am, "Michał" <m,wojtkow.nos...@wp.pl> wrote:
    > Witam,

    Na cholere zakladasz nowy watek?
    W starym juz ci odpowiedzialem.
    Marek

  • 3. Data: 2009-08-26 10:19:19
    Od: "Michał" <m,wojtkow.nospam@wp.pl>

    >Na cholere zakladasz nowy watek?
    >W starym juz ci odpowiedzialem.
    >Marek

    Czesc,

    Tak, wysylalem wczoraj, ale nie widze go na grupie.
    Teraz szukam i nadal nic...czyżby problem z OE
    Przepraszam, za zdublowanie watku.
    Dziekuje za odpowiedz (znajde ja przez www)

    Pozrawiam Michal