  • 1. Data: 2009-08-26 08:46:02
    Temat: Jakie lutownice do stacji mają PT100 ?
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Potrzebuje wymienić kolbe w stacji pace. W środku kolby grzałka i czujnik
    PT100.
    Nowa kosztuje dość sporo, dlatego myślę o zastąpieniu czymś tańszym.
    Niestety nigdzie nie ma informacji na temat zastosowanych elementów w
    kolbach róznych producentów.

    Marek

  • 2. Data: 2009-08-26 11:20:11
    Temat: Re: Jakie lutownice do stacji maj? PT100 ?
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    marko1a schrieb:
    > Potrzebuje wymieniae kolbe w stacji pace. W ?rodku kolby grza?ka i czujnik
    > PT100.
    > Nowa kosztuje do?ae sporo, dlatego my?le o zast?pieniu czym? tanszym.
    > Niestety nigdzie nie ma informacji na temat zastosowanych elementów w
    > kolbach róznych producentów.

    ERSA, na przykład. Wellery chyba też.

    Waldek

  • 3. Data: 2009-08-28 20:14:42
    Temat: Re: Jakie lutownice do stacji mają PT100 ?
    Od: "nenik" <n...@o...pl>

> [...]
    > Nowa kosztuje dość sporo, dlatego myślę o zastąpieniu czymś tańszym.
    > Niestety nigdzie nie ma informacji na temat zastosowanych elementów w

    Polityka tej firmy jest ciezka do zrozumienia , stacja 800zl a kolba 500zl .
    Czy kolega ma pewnosc ze to PT100 a nie termopara ?
    Co to za model z takim czujnikiem , wiekszosc ktore spotkalem maiala wlasnie
    termopare + grzalke oddzielnie lub grzalke z termopara zintegrowana .

  • 4. Data: 2009-08-28 20:47:02
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    nenik wrote:

> [...]
    > termopare + grzalke oddzielnie lub grzalke z termopara zintegrowana .

    _wydaje_mi_ sie, ze niektore Pace mialy grzalki (znaczy calosc co sie
    wtyka do uchwytu kolby) o symbolu PT100 - troche zwodnicze.

    --
    Jerry1111