  • 1. Data: 2009-01-04 18:22:50
    Temat: DDS w DIPie
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    widzieliście gdzieś Koledzy generatory DDS w obudowach DIP
    lub jakichś stosunkowo dużych SMD? skąd wziąć takie
    generatorki do DDS np. 200MHz czy 400 MHz?

  • 2. Data: 2009-01-04 18:25:03
    Temat: Re: DDS w DIPie
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > widzieliście gdzieś Koledzy generatory DDS w obudowach DIP lub jakichś
    > stosunkowo dużych SMD? skąd wziąć takie generatorki do DDS np. 200MHz
    > czy 400 MHz?

    Niektóre kości DDS mają PLL.

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2009-01-05 08:29:32
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:gjqupp$sg3$1@news3.onet...
    > widzieliście gdzieś Koledzy generatory DDS w obudowach DIP lub jakichś
    > stosunkowo dużych SMD? skąd wziąć takie generatorki do DDS np. 200MHz czy
    > 400 MHz?

    Może cos takiego ?
    AD9851 180MHz DDS oraz przejściowka SSOP-28 na DIP-28
    http://www.micro4you.com/store/ssop-28-pcb-adapter/p
    rod_48.html

    Albo AD9852 oraz przejściowka TQFP-80
    http://www.micro4you.com/store/tqfp-80-pcb-adapter/p
    rod_46.html

    Marek

  • 4. Data: 2009-01-06 07:54:02
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    > wiadomości news:gjqupp$sg3$1@news3.onet...

    No widzisz za szybko cie przeczytałem. Oczywiście nie chodziło ci o sam DDS
    ale generator do niego.
    Zaćmiło mnie totalnie.
    Jakis czas temu w Krakowie naprzeciw Kina Kijów za 20 zł kupiłem bardzo
    stabilne TCXO 270MHz.
    Ekstra sprawa. Jest też mozliwość korekcji częstotliwości za pomocą
    trymerka.
    Mieli to z jakichś demontaży.

    Marek

  • 5. Data: 2009-01-06 15:47:41
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    no własnie, teraz dla amatora to nie do dostania...