  • 11. Data: 2010-03-20 18:18:11
    Temat: Re: DEKRA - najbardziej awaryjne auta
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w <news:ho29b7.7d8.0@poczta.onet.pl>:

    > "Zygmunt M. Zarzecki"
    [...]
    > A co może dolegać tym z Europy?

    Mają problemy z sondami lambda...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2010-03-20 18:24:19
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    >> A co może dolegać tym z Europy?
    >
    > Mają problemy z sondami lambda...

    Nie, bo zazwyczaj debile tacy jak ty, nie umieją się posługiwać samochodami.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 13. Data: 2010-03-20 20:24:42
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Bartek pisze:

    > a o jakie przeglądy chodzi, na jakich podstawie jest zrobiony taki ranking?
    > jesli techniczne [rejestracyjne], to mowa moze byc jedynie o usterkach typu
    > zarowka, hamulce, zawieszenie / uklad kierowniczy. raczej nie ma mowy o
    > usterkach silnika, skrzyni, ospretu - wnetrza itp.

    No jaaasne, ze nie ma :D Mam znajoma, ktora jezdzi Golfem V, nowka z
    salonu z silnikiem 1.4. W czasie gwarancji powaznej awarii ulegl
    dwukrotnie silnik (pekniety cylinder), oraz zostal wymieniony
    katalizator. Ale faktycznie nie ma mowy o awarii silnika itp.

    Jacek Kustra

  • 14. Data: 2010-03-20 20:50:42
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 20.03.2010 castrol <j...@w...wp.pl> napisał/a:

> [...]
    > dwukrotnie silnik (pekniety cylinder), oraz zostal wymieniony
    > katalizator. Ale faktycznie nie ma mowy o awarii silnika itp.

    Przeczytałeś posta, na którego odpowiadasz? W PL auto na gwarancji
    właściwie nie przechodzi przeglądów rejestracyjnych (sprawdzić, czy nie
    Kia)
    --
    Samotnik

  • 15. Data: 2010-03-20 22:12:54
    Od: "FajneFele" <f...@g...pl>

    > Uffff, a prawie kupiłem:(
    > --
    > M.

    Teraz mam Lagune a wczesniej 2x Twingo. Ale ze mnie desperat :-). Wychodzi
    na to, ze skoro nie probowalem nie wiem co to znaczy jakosc i bezawaryjnosc.

  • 16. Data: 2010-03-20 22:21:53
    Od: "darek_radom" <d...@g...pl>

    Użytkownik "FajneFele" napisał w wiadomości
    > Teraz mam Lagune a wczesniej 2x Twingo. Ale ze mnie desperat :-). Wychodzi
    > na to, ze skoro nie probowalem nie wiem co to znaczy jakosc i
    > bezawaryjnosc.

    W przypadku mojego firmowego Twingo II to akurat zgadzam się z wynikami
    rankingu...

  • 17. Data: 2010-03-20 22:47:54
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Hyundaje cieszą się mniej więcej taką samą "niezawodnością"
    > w USA jak Volkswageny.

    Myśle o Sonacie w okolicy rocznika '06
    Czy to tez dotyczy tego flagowego auta? Bo czytałem opinię, że jest to
    jednak auto bardzo udane i nisko awaryjne.

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2010-03-20 22:54:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Byle nie robione w Europie.

    Co za bzdura - napisz jeszcze, że te z Europy mają kradzione
    sondy lambda.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 19. Data: 2010-03-21 08:28:44
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    > W przypadku mojego firmowego Twingo II to akurat zgadzam się z wynikami
    > rankingu...

    Absolutnie nie zamierzam podważać ani dyskutować. Bo nie biorę pod uwagę.
    Różni userzy mają różny poziom wymagań i odporności na awarie. Albo ja
    mam wysoki (czyli się cieszyć, bo jak kiedyś znudzą mnie francowate to
    może być tylko pozytywne zaskoczenie), albo to o kant schaba potłuc.

  • 20. Data: 2010-03-21 08:37:46
    Od: "GlennBp" <l...@o...pl>

    > Użytkownik "FajneFele" napisał w wiadomości
    >
    > W przypadku mojego firmowego Twingo II to akurat zgadzam się z wynikami
    > rankingu...

    Tyle, ze ten ranking nie obejmuje Twingo 2 tak jak i nowej laguny.. Pierwszy
    przeglad w niemczech jest robiony 3 lata po kupnie samochodu.

    Natomiast jest juz obecne w "rankingu" bazującym na danych z pomocy drogowej.
    Adac 2008
    http://www.tinyurl.pl?P3bY91AH
    w 2007 roku pierwszy raz ujęto nowe twingo, w 2008 roku zas nowa lagunę.
    W adacu zadziwiajacy jest slaby wynik civica.