  • 1. Data: 2009-03-09 19:10:51
    Temat: Tania w eksploatacji atramentówka - kupić coś nowego?
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    Chciałbym kupić komuś drukarkę atramentową do użytku domowego
    (sporadyczne drukowanie jakichś pism, dokumentów, itp.).
    Nie za bardzo się orientuję w obecnych modelach - osobiście używam od
    lat HP 845c i nawet zastanawiam się czy nie kupić takiej używanej :)

    Główne wymagania - drukarka musi dawać się "karmić" niefirmowymi
    kartridżami i dawać je napełniać (przy HP845 koszty wydruku były
    naprawdę niskie). Kolor będzie pewnie używany sporadycznie, a jakość
    znana z HP845c jest w zupełności wystarczająca.

    Poradzicie czy wybiorę coś z nowych modeli? czy lepiej poszukać
    używanych? (zależy mi też na przystępnej cenie zakupu - do ok. 200zł)

  • 2. Data: 2009-03-10 09:09:11
    Od: Jarek Krupa <N...@m...iinf.polsl.gliwice.pl>

    Przemolo nagryzmolil(a):

> [...]
    > Nie za bardzo się orientuję w obecnych modelach - osobiście używam od
    > lat HP 845c i nawet zastanawiam się czy nie kupić takiej używanej :)

    Do takich zastosowan, o ile nie potrzeba koloru, lepiej nadaje sie tani
    laser. Sam osobiescie zmienilem dwa tygodnie temu dokladnie taka sama
    drukarke na Xerox'a 3117. Jakos i szybkosc druku nieporownywalna, no i
    odpada sprawa zasychajacych dysz. Cenowo wyszlo z przesylka do domu niecale
    240.

    --
    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 3. Data: 2009-03-10 10:00:39
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Odpuść sobie kolor i kup najtańszą windrukarkę laserową
    Np.
    SAMSUNG ML-1640 za 245 zł
    http://sklep.proline.pl/sklep.php?prodid=SAMSUNG+ML-
    1640
    CANON i-SENSYS LBP3010 za 250 zł
    http://arest.pl/index.php?inc=produkt&back=&ID=14868
    &katid=24
    Zdecydowanie większy komfort przy sporadycznym używaniu - problem
    zasychającego kartridża nie istnieje.

    g.

  • 4. Data: 2009-03-10 14:53:19
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    &katid=24
    > Zdecydowanie większy komfort przy sporadycznym używaniu - problem

    Popieram ale najpierw nalezy sie zorientowac jakie sa warunki gwarancji np
    dla samsunga rolki gumowe
    wciagajace papier sa to wymienialne materialy eksploatacyjne objete krotsza
    gwarancja
    niz reszta drukarki (nie pamietam albo 6 msc albo roczna )

  • 5. Data: 2009-03-10 20:33:54
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    geyb pisze:
> [...]
    &katid=24
    > Zdecydowanie większy komfort przy sporadycznym używaniu - problem

    Pytanie o koszty eksploatacji - w takim HP DJ 845, 920 itp. są one
    minimalne - za kilkanaście zł można kupić zregenerowaną głowicę, a potem
    jeszcze ją napełniać.
    Toner chyba jest sporo droższy.

  • 6. Data: 2009-03-11 21:24:38
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    geyb pisze:
    > Odpuść sobie kolor i kup najtańszą windrukarkę laserową
    > Np.
    > SAMSUNG ML-1640 za 245 zł

    a jak ma się sprawa z chipami blokującymi napełnione tonery?:)