  • 1. Data: 2010-03-23 15:53:45
    Temat: Dębica pasio 2 R15
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Czy ktoś jezdził na tych oponach - jakies opinie?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-03-23 16:43:07
    Temat: Re: Dębica pasio 2 R15
    Od: marjan <k...@g...com>

    MichałG pisze:
    > Czy ktoś jezdził na tych oponach - jakies opinie?

    Nie jeździłem, ale pozwolę sobie na mały offtopic.
    NIGDY WIĘCEJ dębicy - oto moje postanowienie.
    Kto śledzi regularnie p.m.s. pewnie natknął się na mój wątek dotyczący
    rozdrutowania mojej Dębicy Frigo (pokazywałem wtedy zdjęcia:
    http://student.agh.edu.pl/~marjan/opona/ ).
    Kupiłem wtedy 2 nowe opony (jakieś Bridgestony), a tą "dobrą" Dębice
    sobie zostawiłem w piwnicy (choć oczywiście mogłem zostawić u gumiarza).
    Jeszcze tej zimy opona ta przydała się, nie mi oczywiście, tylko mojej
    koleżance ujeżdżającej Fiata Pandę, której dokładnie to samo stało się z
    jej Dębicą Frigo ("szczęśliwie" też 155/80 R13).
    Wiem, że to dwa przypadki na zapewne ogromną ilość sprzedawanych Dębic,
    ale postanowiłem sobie że już nigdy więcej opon tej firmy nie kupię.
    Oczywiście nie oznacza to, że Ci Dębice odradzam - być może są dobre a
    ja tylko miałem pecha. Pytałeś o oponie, a moja opinia o Dębicy jest
    jaka jest ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 3. Data: 2010-03-23 17:06:50
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-03-23 16:43, marjan pisze:

> [...]
    > Oczywiście nie oznacza to, że Ci Dębice odradzam - być może są dobre a
    > ja tylko miałem pecha. Pytałeś o oponie, a moja opinia o Dębicy jest

    Moje Frigo Directional radzą sobie całkiem nieźle już 2gi sezon - pomimo
    samochodu o momencie obrotowym nieporównywalnym z CC ;)

    Pozdrawiam !!

  • 4. Data: 2010-03-23 17:08:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w
> [...]
    > Kto śledzi regularnie p.m.s. pewnie natknął się na mój wątek
    > dotyczący rozdrutowania mojej Dębicy Frigo (pokazywałem wtedy

    Oczywiscie kazdy ma swoje doswiadczenia :-)
    Ja na razie dwa lata na navigatorach zaliczylem.

    > Wiem, że to dwa przypadki na zapewne ogromną ilość sprzedawanych
    > Dębic, ale postanowiłem sobie że już nigdy więcej opon tej firmy
    > nie kupię.

    No coz, swego czasu w komputerach dawalem po pierwszej wpadce
    szlaban na 2-3 lata. Stwierdzalem ze do tego czasu firma sie nauczy
    lub padnie, ale niech inni testuja :-)

    > Oczywiście nie oznacza to, że Ci Dębice odradzam - być może są
    > dobre a ja tylko miałem pecha. Pytałeś o oponie, a moja opinia o
    > Dębicy jest jaka jest ;)

    Tylko nie wiadomo czy to wada czy zaleta :-)
    Jakby tak zechciala sie rozdrutowac przed uplywem dwoch lat od
    sprzedazy ... no i co producent na to - wymienia, czy wynajduje
    wine klienta :-)

    Podoba mi sie amerykanskie podejscie - wieczysta gwarancja -
    pokrywa wszystkie uszkodzenia opony, tyle ze klient dostaje swoje
    pieniadze w postaci znizki na nastepna opone w wysokosci
    proporcjonalnej do niezuzytego bieznika :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-03-23 17:25:03
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie jeździłem, ale pozwolę sobie na mały offtopic.
    > NIGDY WIĘCEJ dębicy - oto moje postanowienie.

    Ja mam takie samo po tym, jak kupiłem Passio.
    Sezon (15kkm) pojeździły potem jakbym miał slicki. Meganka 1.6 90 kucy a
    przy każdym ruszaniu tak piszczały jakbym miał ze 200 kucy.
    Tragedia jakie ślizgie się zrobiły.

    Teraz mam niedrogie Firestone TZ200, wprawdzie w Alfie 156 ale do niej nie
    odważył bym się już kupić Dębicy.

    Powiadają że Passio 2 lepsze... juz nie chcę być testerem.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2010-03-23 17:29:31
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Kiedyś byłem wielki fanem Dębicy, dopóki nie kupiłem Passio. Katastrofa.
    Nawet ruskie opony w ładzie były lepsze. Naprawdę nie wiem, czy ich
    marketingowcy nie czytaja opinii użytkowników, żeby nadal produkowac to
    g...o?
    Jacek

  • 7. Data: 2010-03-23 17:40:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    MichałG pisze:
    (...)
    > Czy ktoś jezdził na tych oponach - jakies opinie?

    Opinie powiadasz :) Tyle opinii, co piszących osób + 30% :)

    Osobiście drugi raz raczej nie kupię (choć za tę cenę?), ale
    zaryzykuję kolejne z tej stajni. Toż to najniższy segment.
    Ludzie gadają różne rzeczy o starej Passio, a u mnie w kompakcie
    jeździła całkiem dobrze. Kupiłem też (do innego kompakta) Passio 2
    i nie narzekałem przez 1,5 sezonu. Z czasem zaczęły się robić
    głośne i pojawiło się znoszenie boczne (nie trzymały dobrze
    w zakrętach). Zawsze można kupić opony lepsze, ale też droższe.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 8. Data: 2010-03-23 17:41:56
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Jacek pisze:
> [...]
    > Nawet ruskie opony w ładzie były lepsze. Naprawdę nie wiem, czy ich
    > marketingowcy nie czytaja opinii użytkowników, żeby nadal produkowac to

    Tylko, ze Passio to nie to samo co Passio 2.

  • 9. Data: 2010-03-23 19:07:18
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 23 Mar, 17:40, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    > MichałG pisze:
    > (...)

    Zawsze można kupić opony lepsze, ale też droższe.

    --

    w takim razie co radzicie: letnie opony 155x70 R 13 do Punto 1.1?
    Muszę córce kupić i myślałem o Dębicy ale teraz zwątpiłem. Proszę o

  • 10. Data: 2010-03-23 19:18:15
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > w takim razie co radzicie: letnie opony 155x70 R 13 do Punto 1.1?
    > Muszę córce kupić i myślałem o Dębicy ale teraz zwątpiłem. Proszę o
    > sugestie

    Fulda Ecocontrol, roznica z 15-20zl na oponie.