  • 1. Data: 2010-03-23 13:03:25
    Temat: Jak znaleźć transport powrotny?
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Czy znacie jakieś DZIAŁAJĄCE systemy internetowe do znajdowania
    pustych samochodów do transportu powrotnego?
    To co znalazłem poprzez google jest bardzo chaotyczne...
    Chyba , ze źle szukam (wpisałęm 'transport powrotny')...

    ThinA

  • 2. Data: 2010-03-23 13:13:32
    Temat: Re: Jak znaleźć transport powrotny?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > To co znalazłem poprzez google jest bardzo chaotyczne...
    > Chyba , ze źle szukam (wpisałęm 'transport powrotny')...

    www.trans.eu
    lub chyba lepiej http://pl.trans.eu/
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-04-07 19:03:02
    Od: Peter <b...@g...pl>

    No nie tylko trans, generalnie chodzi o giełdy transportowe, ja
    osobiście polecam moją : http://wwwespedytor.pl