  • 1. Data: 2022-02-03 22:40:54
    Temat: Dekodery DVBT2. Pytanie o jakość.
    Od: Swift <p...@g...com>

    Co jest dostępne na rynku, to - mniej więcej - wiadomo. Nie mniej, będę musiał coś
    kupić na działkę, a to jest miejsce o słabym sygnale (teren silnie zalesiony), na
    skraju zasięgu nadajnika Raszyn. Czy ma ktoś rozeznanie, szczególnie, co do czułości
    tych urządzeń i może polecić konkretny model ? Wstępnie celuję w dekoder Technisat
    Terrabox, bo producent dość znany i obecny lata na rynku. Wdzięczny będę za wszelkie
    sugestie.
    PP

  • 2. Data: 2022-02-03 23:15:59
    Temat: Re: Dekodery DVBT2. Pytanie o jakość.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.02.2022 o 22:40, Swift pisze:
> [...]
    Terrabox, bo producent dość znany i obecny lata na rynku. Wdzięczny będę za wszelkie
    Wiwa lepsza :)
    Piszę tak, bo generalnie w poprzednim DVB-T tak było, znaczy ich modele
    działają do dzisiaj i wypadały lepiej na tle konkurencji, czułość dobra,
    pilot MEMO, lepsze menu/opcje.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 3. Data: 2022-02-04 09:54:39
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-02-03 o 22:40, Swift pisze:
> [...]
    Terrabox, bo producent dość znany i obecny lata na rynku. Wdzięczny będę za wszelkie

    Po kilku kupionych na próbę wybrałem Emos EM190-L
    Ma czułą głowicę o czym było w pytaniu.

  • 4. Data: 2022-02-13 10:55:37
    Od: "gienek" <...@...g>

    > Po kilku kupionych na próbę wybrałem Emos EM190-L

    I jak się to sprawuje? Jakieś zwiechy? Przycinki obrazu, bo np. proc nie
    wyrabia z dekodowaniem. Fonia z obrazem się nie rozjeżdża? Ile czasu trwa
    rozruch?
    Nagrywa to dobrze? Rozumiem, że tylko jedna głowica i nagrywanie z
    oglądaniem tylko w obrębie jednego mux-a?

  • 5. Data: 2022-02-13 11:09:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 13 lutego 2022 o 10:55:40 UTC+1 gienek napisał(a):
> [...]
    > rozruch?
    > Nagrywa to dobrze? Rozumiem, że tylko jedna głowica i nagrywanie z
    > oglądaniem tylko w obrębie jednego mux-a?

    Z nagrywaniem trzeba wziąć pod uwagę jeszcze jakość pendrive'a.
    Na mojej wiwie długo działał corsair 16GB - rewela, żadnych przycinek przy time-shift
    (tu najważniejsze, bo na raz idzie zapis i odczyt).

    Ale pewnego dnia, z nieznanej do tej pory przyczyny, wiwa przestała ten pendrive
    wykrywać (inne działają) - a w komputerze działa. Słyszał coś ktoś?

    Drugi pendrive 64GB, ale taki z netowego sklepu z "własnym nadrukiem" (bo prezent na
    dzueń nauczyciela ;) co jakiś czas na time-shift się przycina.
    I to też jest dziwne - bo jest to raz na kilka minut, ale chyba dość regularnie. I co
    to się tam może co ten jakiś czas dziać, skoro zwykle wyrabia? Cache raczej nie ma.

  • 6. Data: 2022-02-13 22:52:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    wykrywać (inne działają) - a w komputerze działa. Słyszał coś ktoś?

    Też mam tak samo, dwa uszkodzone peny, dysk twardy też mi skopała.
    Mają bugi w programie i idzie czasami w maliny zapisując śmieci, w
    penach udaje im się je skopać tak że przestają być widoczne w systemie,
    żadna naprawa im nie pomaga, prawdopodobnie są nadpisywane obszary
    systemowe pena.

    > Drugi pendrive 64GB, ale taki z netowego sklepu z "własnym nadrukiem" (bo prezent
    na dzueń nauczyciela ;) co jakiś czas na time-shift się przycina.
    Ma za małą wydajność, czyli też stara wolna paść.

    > I to też jest dziwne - bo jest to raz na kilka minut, ale chyba dość regularnie. I
    co to się tam może co ten jakiś czas dziać, skoro zwykle wyrabia? Cache raczej nie
    ma.
    Ale zapisuje dane o zajętych sektorach, albo cos podobnego i wtedy
    przestaje obsługiwać dane, przy kompie nie ma problemu ale dla
    strumieniowych danych już tak.

    --
    Janusz