  • 1. Data: 2022-02-01 07:45:49
    Temat: Detektor kabli
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Mozecie polecic, lub odradzic, jakis gotowy, niedrogi
    wykrywacz kabli w scianach?

    Jest tego kilka modeli po marketach, ale czy maja sens ...

    J.

  • 2. Data: 2022-02-01 09:23:10
    Temat: Re: Detektor kabli
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.02.2022 o 07:45, J.F pisze:
    > Mozecie polecic, lub odradzic, jakis gotowy, niedrogi
    > wykrywacz kabli w scianach?
    >
    > Jest tego kilka modeli po marketach, ale czy maja sens ...

    https://groups.google.com/g/pl.misc.elektronika/c/Ae
    1u63TaAg4/m/W2GyZYNfAgAJ

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 3. Data: 2022-02-01 10:05:18
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Mozecie polecic, lub odradzic, jakis gotowy, niedrogi
    > wykrywacz kabli w scianach?
    > Jest tego kilka modeli po marketach, ale czy maja sens ...
    > J.

    Ostatnio badałem temat i wyszło, że żaden nie działa dobrze, niezależnie od
    ceny. Ostatecznie kupiłem FAZER 777 i jestem zadowolony.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2022-02-01 10:33:15
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/02/2022 06:45, J.F wrote:
    > Mozecie polecic, lub odradzic, jakis gotowy, niedrogi
    > wykrywacz kabli w scianach?
    >
    > Jest tego kilka modeli po marketach, ale czy maja sens ...
    >
    > J.

    Tydzien temu kupilem taki:
    https://www.amazon.co.uk/gp/product/B09LD53W5Q/ref=p
    px_yo_dt_b_asin_title_o08_s00?ie=UTF8&th=1

    wykrywa to po co go kupilem czyli kable w scianach z kg, metalowa
    konstrukcje pod kg, drewniana belke za kg na poddaszu. Rur CO z PCV nie
    wykrywa mimo, ze deweloper twierdzi ze za kazda jest umieszczona folia
    aluminiowa aby ulatwic ich wykrywanie albo cos zle robie.

  • 5. Data: 2022-02-01 10:49:45
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.02.2022 o 07:45, J.F pisze:
    > Mozecie polecic, lub odradzic, jakis gotowy, niedrogi
    > wykrywacz kabli w scianach?
    >
    > Jest tego kilka modeli po marketach, ale czy maja sens ...

    Jutub Twoim przewodnikiem :]
    https://youtu.be/LIbbCixvxl0

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 6. Data: 2022-02-01 10:52:49
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Jutub Twoim przewodnikiem :]
    > https://youtu.be/LIbbCixvxl0

    Podsumowanie w pierwszym komentarzu:
    "Reasumujac: te urzadzenia sa swietne pod warunkiem, ze wiesz dokladnie
    gdzie jest kabel, pret czy belka:D"

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2022-02-01 11:02:13
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 1 Feb 2022 07:45:49 +0100
    doszła do mnie wiadomość <1...@4...net>
    od "J.F" <j...@p...onet.pl> :
    >Mozecie polecic, lub odradzic, jakis gotowy, niedrogi
    >wykrywacz kabli w scianach?
    >
    >Jest tego kilka modeli po marketach, ale czy maja sens ...

    Kilof.

    --
    Szwambuł Trantiputl.

  • 8. Data: 2022-02-01 11:14:04
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 01/02/2022 06:45, J.F wrote:
    > Mozecie polecic, lub odradzic, jakis gotowy, niedrogi
    > wykrywacz kabli w scianach?
    >
    > Jest tego kilka modeli po marketach, ale czy maja sens ...
    >
    > J.

    Ja uzywam 2 rzeczy
    NCV z który mam w UNI-T UT210E
    I kamere termowizyjną :-)

    c.

  • 9. Data: 2022-02-01 11:25:37
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Podsumowanie w pierwszym komentarzu:
    > "Reasumujac: te urzadzenia sa swietne pod warunkiem, ze wiesz dokladnie
    > gdzie jest kabel, pret czy belka:D"

    No wiadomo, że miernika powinien używać ktoś, kto wie czego chce.
    Sporo osób doskonale wie (100%) czego nie chce ale często nie wie co chce :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 10. Data: 2022-02-01 20:19:32
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Ostatnio badałem temat i wyszło, że żaden nie działa dobrze, niezależnie
    > od ceny. Ostatecznie kupiłem FAZER 777 i jestem zadowolony.

    To chyba nie do końca tak.
    Przy ocieplaniu budynku zasłonili mi puszkę pod lampę na tarasie.
    Grubość styropianu 10cm, a kabelki zwinięte w puszce podtynkowej.
    Przyjechał gość z walizką Boscha i znalazł kabelki. Nie trzeba było
    zrywać ocieplenia i tynkować na nowo całą ścianę dzięki temu.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. pytałem, pobliże 10k jakieś 4 lata temu. Nie mam jednak pewności czy
    to Bosch był, a może Hilti... coś znanego, w sensie markowe.