    From: "Sawa" <f...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Demontaż czujnika ABS
    Date: Thu, 25 Feb 2010 20:34:00 +0100

    Witam!
    Mam problem, autko Citroen C8 2,2HDI 2006r, wyświetla mi bład ASR, ESP, ABS
    zarazem wyłączając mi wszystkie te systemy...
    Dziś zawitałem do ASO po podpięciu kompa okazało się że prawe przednie koło
    pokazuje błąd czujnika, niestety niewiadomo czy wina leży po stronie
    czujnika, łożyska czy jeszcze innej rzeczy.
    Serwis zaproponował demontaż wszystkiego i wymianę najpierw czujnika (370zł)
    potem łożyska (660zł zamiennik 330zł), powiedzieli że nie są w stanie
    zdemontować czujnika bez jego zniszczenia, twierdzą że w 4 letnim aucie jest
    on już tak zapieczony że można go tylko wykruszyć i wstawić nowy.
    Nie chciał bym aby się okazało że czujnik był dobry a walnięte łożysko
    (luzów brak) bo byłbym stratny, tu pojawiają się pytania:
    Czy są jakieś sztuczki kruczki aby go wyjąć w całości?
    Jeżeli już udało by się go zdemontować jak sprawdzić jego działanie? (mam
    dobrego elektronika jak by wiedział co ma sprawdzić...)

    Pozdrawiam
    Sawa
    C8 2,2hdi 2006
    Niva 1,9D 1990