  • 11. Data: 2020-08-11 07:25:35
    Temat: Re: Dieselgate VW Passat B8 Arteon i ziomkowie
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-08-10 14:01, K wrote:
    > W Insigni B przez trzy i pol roku (66tys km) uzytkowania, DPF wypalal mi
    > sie raz z miesiac temu i bylo to 4 miesiace po tym jak zaczalem jezdzic
    > na krotkich trasach po miescie ze wzgledu na prace z domu. Koledze w BMW
    > nie pokazuje kiedy sie DPF wypala

    Insignia B pokazuje wypalanie DPF inaczej niż tylko wyższym chwilowym
    spalnaiem?

    Pozdrawiam - mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 12. Data: 2020-08-11 07:27:27
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-08-10 14:31, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > że w samochodach marki OPEL, modele: Combo E, rok modelowy 2019, Crossland X, rok
    modelowy 2018, i Grandland X, rok modelowy 2018-2019,

    Wszystko to już PSA.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 13. Data: 2020-08-11 07:37:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-08-2020 o 07:27, Mirek Ptak pisze:

    > Wszystko to już PSA.

    Silniki też?

  • 14. Data: 2020-08-11 09:52:20
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/08/2020 06:25, Mirek Ptak wrote:

    > Insignia B pokazuje wypalanie DPF inaczej niż tylko wyższym chwilowym
    > spalnaiem?
    >
    > Pozdrawiam - mirek

    Jest komunikat na wyswietlaczu.

  • 15. Data: 2020-08-12 14:35:14
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-08-11 07:37, Cavallino wrote:

    > Silniki też?

    Tak 100%. GM został jeszcze tylko w Astrze i Insigni - nie jestem pewien
    Mokki.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 16. Data: 2020-10-13 14:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=1
    5549&news_page=
    > 1
    >
    > Przedsiębiorca Opel Poland Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu
    > Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki OPEL,
    > modele: Combo E, rok modelowy 2019, Crossland X, rok modelowy
    > 2018, i Grandland X, rok modelowy 2018-2019, wyprodukowanych w
    > Hiszpanii, Francji i Portugalii, z powodu nieprawidłowości w
    > oprogramowaniu i/lub wadliwego filtra DPF, emitowana ilość cząstek
    > stałych w spalinach silnika o zapłonie samoczynnym może być wyższa
    > od określonej w specyfikacji.
    >
    > ktos w tym uokik niezle sie postaral zeby utrudnic dotarcie do
> [...]

    Troche tak jak komornicy dbaja o najlepszy zasieg dla swoich ogloszen
    ze sprzedaza...
    Oczywiście to wszystko przypadkowe działanie, bo przeciez nikt celowo
    nie bedzie utrudniał łatwego przeszukania ogłoszen / ofert...

    ech...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,