  • 51. Data: 2021-01-20 01:27:31
    Temat: Re: Dizle.
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.01.2021 o 12:55, cef pisze:

    > Uwaga, teraz będzie hejtowanie.
    > Otóż samochód  w pełni elektryczny jest łatwo rozpoznawalny,
    > bo ma zielone tablice i wczoraj żadnego takiego nie zauważyłem
    > na ulicach. Czyżby niska temperatura tak mocno ograniczyła mobilność
    > elektryków, że żaden nie odpalił?

    Noworejestrowane mają, staro nie.

  • 52. Data: 2021-01-20 08:34:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-01-20 o 01:27, ii pisze:

    > Noworejestrowane mają, staro nie.

    Owszem, zielone sa chyba od roku,
    ale rzadko kiedy widzę cokolwiek innego
    korzystającego z przywileju buspasa
    niż dymiącą taksówkę, więc z zieloną
    tablicą czy inną ich udział w ruchu i tak jest niewielki.
    Więc moje uproszczenie można przyjąć :-)

  • 53. Data: 2021-01-20 09:25:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No to wiadomo, kto handluje lewym paliwem i może dolewa wody.

    -----
    > Wczoraj rano przy tankowaniu dystrybutor był zamarznięty i pompa po podaniu kilku
    litrów oleju stanęła.

  • 54. Data: 2021-01-20 09:36:52
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/01/2021 23:01, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > O ile zatankujesz przed wyjazdem... Bo jak nie, to możesz się zdziwić
    > mocno.
    >
    > [...]

    Jak nabedziesz elektryka to bedziesz musial zmienic to lekkomyslne
    przyzwyczajenie.

  • 55. Data: 2021-01-20 09:43:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Weź głąbie nie pie_dol.
    Porządny kierownik na mrozy ma grzałkę w silniku (tak, elektryczną zwykle, ale nie
    potrzebuje 3 faz, wystarczy ze skrzynki jakiejś
    latarni pociągnąć).
    Lub zlikwidowałeś kraje jak Skandynawia, Rosja czy Kanada.
    BTW jest jeszcze auto-start w aerozolu, psik w filtr powietrza i pojechane.
    Do tego w korpowozach nie leją oleju 0W niestety, lecz 5W-10W, księgowi $$$ decydują
    - taniej wychodzi im assistance raz na dwa
    lata.
    Czyli nie dwa dni, lecz jeden telefon.

    Jak przejeżdżasz przez kałuże?
    Szczerze ciekawi mnie temat 'sól, a elektryki'.

    -----

  • 56. Data: 2021-01-20 09:59:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello K,

    Wednesday, January 20, 2021, 9:36:52 AM, you wrote:

    > Jak nabedziesz elektryka to bedziesz musial zmienic to lekkomyslne
    > przyzwyczajenie.

    Zanim elektryki stanieją do poziomu dostępności dla mnie, może się
    okazać, że albo już nie żyję albo jedynym pojazdem, który wolno mi
    powadzić, jest wózek. Problem nie istnieje dla mnie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 57. Data: 2021-01-20 10:05:06
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/01/2021 08:59, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Zanim elektryki stanieją do poziomu dostępności dla mnie, może się
    > okazać, że albo już nie żyję albo jedynym pojazdem, który wolno mi
    > powadzić, jest wózek. Problem nie istnieje dla mnie.

    I po co ten defetyzm:
    https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-9159
    913/Electric-car-battery-charge-10-minutes-250-miles
    -combats-range-anxiety.html

    "'We developed a pretty clever battery for mass-market electric vehicles
    with cost parity with combustion engine vehicles,' said Wang."

  • 58. Data: 2021-01-20 10:29:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Hello J.F.,
    >
    > Tuesday, January 19, 2021, 2:30:15 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Chcesz porozmawiać o stacjach benzynowych na S8? ;)
    >
    > [...]
    Zerknąłem bo już dawno tamtędy nie jechałem (ostatnio na zlot chyba ;)
    ), ale poza jedną dziurą na około 100 km od stacji Wrocław północ do
    MOPu na wysokości Wielunia te stacje na S8 jednak są :)
    A 100km to na rezerwie można przejechać :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 59. Data: 2021-01-20 14:47:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mirek,

    Wednesday, January 20, 2021, 10:29:13 AM, you wrote:

> [...]
    > MOPu na wysokości Wielunia te stacje na S8 jednak są :)
    > A 100km to na rezerwie można przejechać :)

    Między zjazdem na Wieruszów a Zjazdem do Zduńskiej Woli jest 67 km.
    Zero stacji. Zjechałem do Zduńskiej Woli, bo obawiałem się, że jednak
    do Łodzi nie dojadę. Sprawdziłem - to było w 2016 roku :O

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 60. Data: 2021-01-20 15:08:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..

    >Między zjazdem na Wieruszów a Zjazdem do Zduńskiej Woli jest 67 km.
    >Zero stacji. Zjechałem do Zduńskiej Woli, bo obawiałem się, że jednak
    >do Łodzi nie dojadę. Sprawdziłem - to było w 2016 roku :O

    No to teraz jest ... ale ... tylko po jednej stronie ?
    Po drugiej jest kawalek dalej.

    Poza tym w odleglosci 1-2km masz wlasnie w Zdunskiej Woli, Sieradzu,
    Zloczewie ... gesto jest :-)

    J.