  • 1. Data: 2009-04-22 08:22:22
    Temat: Dla eko-motocyklistów :)
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    Sie taki motocykl naprawi młotkiem gwoździem, pilnikiem i glancpapierem...
    Jackare

  • 2. Data: 2009-04-22 08:31:47
    Temat: Re: Dla eko-motocyklistów :)
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości
    > Sie taki motocykl naprawi młotkiem gwoździem, pilnikiem i glancpapierem...

    Niezła moc,pewnie tłoki ma dębowe:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 3. Data: 2009-04-22 08:43:18
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    > Niezła moc,pewnie tłoki ma dębowe:-)

    Jak dobrze zrobione to pół biedy. Kolega kiedyś (kilkanaście lat temu, może
    nawet dwadzieścia) kupił skodę 100. Przejechał nią parę kilometrów od
    sprzedawcy do domu i silnik wyraźnie osłabł. Po rozebraniu silnika okazało
    się że jeden z tłotków był wykonany z drewna. Dębowego:)
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2009-04-22 08:55:34
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 22 Apr 2009 10:43:18 +0200
    "Jackare" <...@s...uk.de.pl> wrote:

> [...]
    > sprzedawcy do domu i silnik wyraźnie osłabł. Po rozebraniu silnika okazało
    > się że jeden z tłotków był wykonany z drewna. Dębowego:)

    Znam takich trzech, co do Zetora zrobili dębowe tłoki(bo nie mieli innej
    możliwości) i całe pole zaorali ;-) Polak potrafi.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 5. Data: 2009-04-22 11:55:52
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" napisał w wiadomości
    się że jeden z tłotków był wykonany z drewna. Dębowego:)

    >Znam takich trzech, co do Zetora zrobili dębowe tłoki(bo nie mieli innej
    >możliwości) i całe pole zaorali ;-) Polak potrafi.

    widziałem WSK z grubym wężem zamiast opony,no i pacjenta jeżdżącego rowerem
    na obręczach :-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 6. Data: 2009-04-22 13:30:07
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sqeeb" napisał w wiadomości
    > się że jeden z tłotków był wykonany z drewna. Dębowego:)

    > widziałem WSK z grubym wężem zamiast opony,no i pacjenta jeżdżącego
    > rowerem na obręczach :-)

    A pamiętacie Oltcity z drewnianymi klockami?

    Wojtek

  • 7. Data: 2009-04-22 13:38:38
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Alti"

    A pamiętacie Oltcity z drewnianymi klockami?

    No ba, fabrycznie zamontowane :)

    T.

  • 8. Data: 2009-04-22 15:31:13
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Alti" napisał w wiadomości

    > A pamiętacie Oltcity z drewnianymi klockami?

    dobrze gniły,teraz ani jednego nie uświadczysz,no może klocki po nich
    zostały:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec