  • 1. Data: 2009-04-21 21:27:18
    Temat: Honda CB a CBF?
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    Nie bijcie, a wytłumaczcie mi jaka jest różnica między hondą CBF
    a CB? Podobne roczniki, silniki, wygląd... Chyba nawet oba
    w gaźniku?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 2. Data: 2009-04-21 21:40:59
    Temat: Re: Honda CB a CBF?
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...
    Nie bijcie, a wytłumaczcie mi jaka jest różnica między hondą CBF
    a CB? Podobne roczniki, silniki, wygląd... Chyba nawet oba
    w gaźniku?
    --------------------------------

    CB to usportowiony CBF.
    Takie porównanie na szybko poj 600ccm 2006r.
    Różni sie silnikiem (CB - 97ps, CBF- 78), gdzie w CB można kręcić wyżej i
    jest większa moc.
    CB różni się zawieszeniem od CBF (Od 2005 w CB jest na przodzie jest upside
    down). Niewykluczone że tył też jest inny.
    Różnia się obudową, po prostu inaczej wyglądają. Inny przód, inny zadupek...
    Różnią się masą, gdzie CB jest o ok 20-30 kg lzejszy. (w to wchodzi pełno
    dziwnych patentów typu brak centralki w CB do lzejszych korobowdów i tłoków
    w CB)
    I chyba prościej nie da się tego ująć....
    Wojtek

  • 3. Data: 2009-04-22 05:42:30
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 21 Apr 2009 23:40:59 +0200
    "Alti" <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    > w CB)
    > I chyba prościej nie da się tego ująć....

    I wydaje mi się, że CB jest tańszy, przynajmniej jak patrze na ceny z moto.allegro...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 4. Data: 2009-04-22 07:16:32
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 22 Apr 2009 07:42:30 +0200
    Sqeeb <s...@i...community> wrote:

    > I wydaje mi się, że CB jest tańszy, przynajmniej jak patrze na ceny z
    moto.allegro...

    http://www.youtube.com/watch?v=yKrmLD5WpqM
    0:20 - to nie jest jakiś kant? Bez owiewek dwieście?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 5. Data: 2009-04-22 08:35:25
    Od: a...@g...com

    On 22 Kwi, 09:16, Sqeeb <s...@i...community> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=yKrmLD5WpqM
    > 0:20 - to nie jest jakiś kant? Bez owiewek dwieście?

    No i jakie on ma przełożenia że przy 240-250 zapina kolejny bieg ;-)

    --
    Artur

  • 6. Data: 2009-04-22 10:32:16
    Od: fv <f...@c...com>

    Sqeeb pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=yKrmLD5WpqM
    > 0:20 - to nie jest jakiś kant? Bez owiewek dwieście?

    Nie wiem jak w CB500, ale generalnie 200 bez owiewek jest jak
    najbardziej możliwe, bo sam zrobiłem (na liczniku było 210 w Z750).

    To co jest pokazane na filmie wydaje się straszną ściemą.

    Tu jest drugi, podobny filmik:
    http://www.youtube.com/watch?v=uJ4XfWMUO2o&feature=r
    elated
    i ta już tak szybko nie idzie do 200.
    http://www.youtube.com/watch?v=iiJ3gh1Xxb4&feature=r
    elated
    ta też nie.

    IMHO ściema. Ktoś pewnie przekręcał przebieg w moto i źle zmontował licznik.

    --
    fv