  • 1. Data: 2009-04-22 05:23:21
    Temat: Szukasie : R1 2007-2008, igła, nie jeżdżony w deszczu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Witka!

    Kolega poszukuje 2-3 letniej R1,
    jest z Wrocławia ale podjedzie wszędzie
    jeżeli będzie po co ;)

    Poszukuje też osobnika znającego się na w.w.
    który byłby chętny podjechać np. do Suwałk lub też
    Krakowa, w celu oceny sprzęta. Oczywiście za
    odpowiednią gratyfikacją.

    Chętnych proszę o kontakt.

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 2. Data: 2009-04-22 06:06:21
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Super stan, tylko starsza pani dojeżdżała do kościoła

  • 3. Data: 2009-04-22 07:52:51
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jacek Czerwinski pisze:
    > Super stan, tylko starsza pani dojeżdżała do kościoła

    Ale co ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-04-22 08:15:54
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Lisciasty pisze:
    > Witka!
    >
    > Kolega poszukuje 2-3 letniej R1,
    > jest z Wrocławia ale podjedzie wszędzie
    > jeżeli będzie po co ;)

    Zaciekawilo mnie.
    Czemu "nie jezdzony w deszczu" ?
    bytamboniewiem.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 5. Data: 2009-04-22 08:35:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 22 Kwi, 10:15, Piotr May <p...@r...pl> wrote:
    > Zaciekawilo mnie.

    I o to chodziło :]

    > Czemu "nie jezdzony w deszczu"  ?
    > bytamboniewiem.

    To taki chłyt matertindowy, szło o zainteresowanie
    potencjalnego czytacza.
    Kolega nie jest czubem i szuka normalnego
    motocykla który jeździ i nie jest spawany
    z 3 sztuk po wypadku ;)

  • 6. Data: 2009-04-23 10:48:04
    Od: marider <m...@g...pl>

    Lisciasty pisze:

> [...]
    > z 3 sztuk po wypadku ;)
    >
    > Pozdrawiam
    > Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/

    Eeeee, szkoda ze nie zajrzalem tu wczesniej bo bylem w Suwalkach w
    zeszly wtorek ogladac pierwsze moto dla kumpla (w skrocie: zlom z opisem
    "stan bdb"), to moglem zerknac od razu na ta R1... Jakbyscie lecieli ja
    obejrzec to dajcie znac, smignac i przyjrzec sie moge ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 7. Data: 2009-04-25 06:37:32
    Od: "MG" <m...@p...onet.pl>

    Dilerzy maja jeszcze nowki sztuki 2007 po 38.000pln.
    Wiec lepiej chyba kupic 'niesmigana' w salonie niz tracic czas na przegladanie
    wrakow.

    MG
    R1