  • 1. Data: 2009-04-22 09:26:23
    Temat: Gdzie w Wwie czesci do elektryki (bezpieczniki, złączki itp)?
    Od: WIR <w...@g...com>

    Hej,

    Wysiadl mi w nocy przelacznik swiatel w DRZ 400 i to cholera nawet nie
    natrzymal sie na drogowych albo mijania, tylko totalnie nie daje pradu
    na lampe - dzieki czemu mam tylko pozycyjne.
    Jak uzyje 'poganiacza' to drogowe sie zapala - a to ta sama zarowka.
    Czyli albo duperela pod haslem bezpiecznik obslugujacy sam przelacznik
    (aczkolwiek nie moge takiego czegos w serwisowce znalezc) albo cos w
    samym przelaczniku siadlo i trzeba w nim pogrzebac.
    Gdzie moge w Wwie (najlepiej mokotow, ursynow, ochota - ale jak dalej
    to tez nie szkodzi) podjechac sobie dzisiaj po pracy i kupic
    bezpieczniki na zapas + wszelkiej masci zlaczki, ktore ew. moga sie
    przydac?

    WIR