  • 1. Data: 2009-12-29 19:18:57
    Temat: Dla kolekcjonerów
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Jutro, w GazWybie płyta z lokalną książką telefoniczną.

  • 2. Data: 2009-12-29 19:34:10
    Temat: Re: Dla kolekcjonerów
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 29 Gru, 20:18, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:
    > Jutro, w GazWybie płyta z lokalną książką telefoniczną.

    potwierdzenie dla niedowiarków:
    http://wyborcza.pl/1,95792,7380659,Ksiazka_telefonic
    zna_na_plycie_CD.html

    Ircys

  • 3. Data: 2009-12-29 20:45:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Maciej Bebenek (news.onet.pl)* napisał(-a):

    > Jutro, w GazWybie płyta z lokalną książką telefoniczną.

    Te obecne książki, kiedy wymagana jest deklaracja żeby się w niej znleźć nie
    są warte funta kłaków. Dawniej jak ktoś nie zaprotestował, to z automatu
    znajdował się w niej.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2009-12-29 23:48:37
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > potwierdzenie dla niedowiarków:
    > http://wyborcza.pl/1,95792,7380659,Ksiazka_telefonic
    zna_na_plycie_CD.html

    Czegoś tu nie rozumiem:

    "Płyta CD z książką telefoniczną z Twojego województwa.
    Zawiera spis telefonów firm, instytucji i abonentów
    z możliwością wyszukiwania numerów z całej Polski!"

    No to z Twojego województwa czy z całej Polski?
    Rozumiem, że wyszukiwanie po numerze będzie disabled?
    I czy firmy i instytucje nie są abonentami?

    "Partnerem wydania są Polskie Książki Telefoniczne PKT.pl"

    A nie Tepsa? Oj, to czarno to widzę...

    Piotr

  • 5. Data: 2009-12-30 00:23:29
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:hhe4gs$18l$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > No to z Twojego województwa czy z całej Polski?
    > Rozumiem, że wyszukiwanie po numerze będzie disabled?
    > I czy firmy i instytucje nie są abonentami?

    Wiesz, to w końcu gazeta... :)
    Skoro w pewnej krzyżówce (nie w GW) trafiłem na hasło "laser optyczny".
    No ok. Tylko zgadnijcie rozwiązanie? tak! "maser". Takie mądrości można
    znaleźć wydrukowane na papierze...

    > "Partnerem wydania są Polskie Książki Telefoniczne PKT.pl"
    >
    > A nie Tepsa? Oj, to czarno to widzę...

    Hehm... Skojarzyło mi sie to z pewnym callbookiem (callbook - spis
    krótkofalowców, gdzie na podstawie znaku wywoławczego można ustalić komu
    jest przydzielony), gdzie umieszczono spis tylko członków PZK (Polskiego
    Żwiązku Krótkofalowców). Nawet sami członkowie to wyśmiali. Lat temu...
    hmm... dokładnie nie pamiętam... 10-15, jakoś tak.

    --
    Rodzina nie cieszy, nie cieszy, gdy jest -
    lecz kiedy jej ni ma - samotnyś jak pies!

  • 6. Data: 2009-12-30 09:55:25
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    Ktoś już nabył ?

    Czy ta płyta to po prostu dotłoczony OSA z sierpnia, czy jakiś inny
    spis wydany poza "ustawowym tepsianym" ?

  • 7. Data: 2009-12-30 10:03:12
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz>

    > Te obecne książki, kiedy wymagana jest deklaracja żeby się w niej znleźć
    > nie są warte funta kłaków. Dawniej jak ktoś nie zaprotestował, to z
    > automatu znajdował się w niej.

    Bo są wiernym odbiciem zainteresowania abonenta publikowaniem jego numeru
    telefonu ? To chyba dobre są a nie złe.

  • 8. Data: 2009-12-30 11:01:48
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 30 Gru, 11:03, "op23" <o...@r...pl> wrote:
    > Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz>

    > Bo są wiernym odbiciem zainteresowania abonenta publikowaniem jego numeru
    > telefonu ? To chyba dobre są a nie złe.

    Zainteresowania ? Raczej lenistwa. Poprzednią i ww regulację- tj.
    domyślnej zgody uznaję za społecznie korzystniejszą.

  • 9. Data: 2009-12-30 13:35:34
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl>

    > Bo są wiernym odbiciem zainteresowania abonenta publikowaniem jego numeru
    > telefonu ? To chyba dobre są a nie złe.

    Zainteresowania ? Raczej lenistwa.
    --
    Lenistwo to też zainteresowanie

    >Poprzednią i ww regulację- tj.
    domyślnej zgody uznaję za społecznie korzystniejszą.
    --
    No tak, chciałbyś mieć władzę.

  • 10. Data: 2009-12-30 14:12:33
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-30 14:35, op23 wrote:

    > domyślnej zgody uznaję za społecznie korzystniejszą.
    > --
    > No tak, chciałbyś mieć władzę.

    87 % gospodyń z Gdańska nie widzi różnicy między jednym a drugim. I nie
    widzi żadnego związku między tym, że ani w książkach, ani w informacjach
    telefonicznych nie może znaleźć numeru swojej psiapsiółki z dzieciństwa,
    a tym, że to ona sama nie wypełniła stosownego kwitu i nie odesłała do
    operatora.

    W związku z powyższym optuję za rozwiązaniem opt-out :-) Czyli trzeba
    się wypisać (a nie zapisać) do spisu telefonów.