  • 31. Data: 2010-02-18 00:59:08
    Temat: Re: Dlaczego H7 jest 2x droższa niż H4?
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hlgrl9$sje$1@news.task.gda.pl...

    > Bo H7 jest montowana do nowszych "lepszych" samochodów.

    Nie!

    1. Ponieważ są nabywcy skłonni te wyższą cenę zapłacić!

    i odpowiedź dodatkowa, uzupełniajaca

    2. ponieważ celem działalnosci gospodarczej nie jest robienie konsumentom
    dobrze, ale maksymalizacja zysku.

    ;-0

    p47

  • 32. Data: 2010-02-18 01:13:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Feb 2010 00:59:08 +0100, p47 wrote:

    >Nie!
    >1. Ponieważ są nabywcy skłonni te wyższą cenę zapłacić!

    Nabywcy nie maja wyjscia.
    A rzadko ktory zapyta sie potem "a jakie on ma zarowki ? H7 ? To nie
    biore".

    >i odpowiedź dodatkowa, uzupełniajaca
    >2. ponieważ celem działalnosci gospodarczej nie jest robienie konsumentom
    >dobrze, ale maksymalizacja zysku.
    >;-0

    Ale o co chodzi - na allegro wszystkie w podobnej cenie :-)

    J.

  • 33. Data: 2010-02-18 01:40:39
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    > Nabywcy nie maja wyjscia.
    > A rzadko ktory zapyta sie potem "a jakie on ma zarowki ? H7 ? To nie
    > biore".

    Czyli, tak jak pisałem, gotowi są oni tę obecną cene zapłacić.

    > Ale o co chodzi - na allegro wszystkie w podobnej cenie :-)

    Czyli, tak jak pisałem, sprzedający dążą do maksymalnego, mozliwego do
    osiągnięcia zysku;- nikt z nich ceny nie zniża bez potrzeby.

    p47