  • 1. Data: 2010-02-15 23:57:51
    Temat: [Szczecin] VW - mechanik?
    Od: Michal Dymel <m...@g...com>

    WItam,
    Kupilem Lupo i musze zrobic w nim pare drobiazgow - szukam dobrego
    mechanika - mozecie kogos polecis? Znalazlem http://www.carserwis.szczecin.pl/
    - jakies opinie?

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2010-02-15 23:59:11
    Temat: Re: VW - mechanik?
    Od: Michal Dymel <m...@g...com>

    On 15 Lut, 23:57, Michal Dymel <m...@g...com> wrote:
    > WItam,
    > Kupilem Lupo i musze zrobic w nim pare drobiazgow - szukam dobrego
    > mechanika - mozecie kogos polecis? Znalazlemhttp://www.carserwis.szczecin.pl/
    > - jakies opinie?

    Hmm... google usunelo specyfikacje miasta w temacie... Chodzi o
    Szczecin.

    Pozdrawiam raz jeszcze
    Michal

  • 3. Data: 2010-02-16 06:51:32
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Michal Dymel !:

    > Hmm... google usunelo specyfikacje miasta w temacie... Chodzi o
    > Szczecin.

    W pierwszym poście ja widzę [Szczecin] ...

    Używaj normalnych czytników, a nie jakiś Googli ;-) !

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 4. Data: 2010-02-16 21:25:10
    Temat: Re: [Szczecin] VW - mechanik?
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Uzytkownik "Michal Dymel" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > Kupilem Lupo i musze zrobic w nim pare drobiazgow - szukam dobrego
    > mechanika - mozecie kogos polecis? Znalazlem

    nie wiem jak teraz, ale 5-10 lat temu z ówczesnymi audi/vw jezdzilo sie do
    mechanika na ul. 26 kwietnia, wsród tych hurtowni za myjnia samochodowa.
    Wtedy mial maly garaz i kolejke na 2 tygodnie, ale znal sie na fachu i
    potrafi logicznie diagnozowac zamiast wymieniac pól auta, pracowal wczesniej
    w aso audi w niemczech. Tylko to bylo lata temu, teraz w erze komputerów
    drozsze auta widze w autoabc (www.autoabc.pl). Nie sa tani, ale za jakosc
    sie placi. Zalezy co wolisz.
    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

  • 5. Data: 2010-02-19 12:23:24
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-02-15 23:57, Michal Dymel pisze:
    > WItam,
    > Kupilem Lupo i musze zrobic w nim pare drobiazgow - szukam dobrego
    > mechanika - mozecie kogos polecis? Znalazlem http://www.carserwis.szczecin.pl/
    > - jakies opinie?

    Ja jeżdżę do Pilchowa do www.rrauto.pl i sobie chwalę.

    Jeszcze zadowolony byłem z Dakro na Świętopełka.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl