  • 1. Data: 2014-12-30 13:19:40
    Temat: Nju z rachunkiem - internet
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Tak sobie studiuje pismo, ktore dostalem od Nju w zwiazku ze zmiana
    regulaminu kilka miesiecy temu i cos takiego zwrocilo moja uwage:

    '5.4 "Abonent nie moze zrezygnowac oraz nie moze modyfikowac Limitu
    wydatkow na tranfer danych ani przyznanego limitu danych bez
    ograniczonej predkosci transferu (3GB)"

    Chodzi mi konkretnie o wyrazenie 'nie moze zrezygnowac'. Znaczy, jak raz
    zaczne korzystac z transferu danych, to juz do konca zycia?
    Na razie sporadycznie korzystam tylko z pakietow.
    --
    TA

  • 2. Data: 2014-12-31 08:37:37
    Temat: Re: Nju z rachunkiem - internet
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-30 o 13:19, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > ograniczonej predkosci transferu (3GB)"
    >
    > Chodzi mi konkretnie o wyrazenie 'nie moze zrezygnowac'. Znaczy, jak raz

    Czego nie rozumiesz w tych trzech słowach?

    > zaczne korzystac z transferu danych, to juz do konca zycia?

    Do końca trwania umowy. I nie chodzi o korzystanie z transferu, tylko o
    posiadanie limitu. Nie możesz chcieć, aby wolniejszy internet był
    jeszcze przed wykorzystaniem płatnych opcji.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-12-31 14:31:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Dec 2014 08:37:37 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Czego nie rozumiesz w tych trzech słowach?

    Sensu moze nie rozumiec.

    > Do końca trwania umowy. I nie chodzi o korzystanie z transferu, tylko o
    > posiadanie limitu. Nie możesz chcieć, aby wolniejszy internet był
    > jeszcze przed wykorzystaniem płatnych opcji.

    A mnie sie wydaje, ze abonent nijak nie moze zablokowac mozliwosci
    transmisji danych i ryzyka oplat z tym zwiazanych - czyli do 19 zl.

    J.

  • 4. Data: 2014-12-31 15:42:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-31 o 14:31, J.F. pisze:

    > A mnie sie wydaje, ze abonent nijak nie moze zablokowac mozliwosci
    > transmisji danych i ryzyka oplat z tym zwiazanych - czyli do 19 zl.

    Otóż to. Chcesz bezpłatny wolny internet, musisz wpierw wykorzystać
    płatne limity.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2014-12-31 15:52:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Dec 2014 15:42:53 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Otóż to. Chcesz bezpłatny wolny internet, musisz wpierw wykorzystać
    > płatne limity.

    No nie, to nie tak by sformulowali. I maja tez mniejsze pakiety.
    To raczej na tych co internetu nie chca - ale jak skorzystaja, to
    zaplaca.

    J.