  • 1. Data: 2009-03-10 17:37:59
    Temat: Do Fachowców z Prośbą!
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Mam problem z kartą pamięci posiada format RAW jakim programem można
    zformatować aby uzyskać FAT, FAT32, NTFS? Mam czytnik kart w kompie lecz
    nie bardzo moge sobie poradzić z tym problemem dlatego ośmielam sie prosić o
    pomoc!
    Staszek L.

  • 2. Data: 2009-03-10 19:59:56
    Temat: Re: Do Fachowców z Prośbą!
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    Zmotoryzowany wrote:
> [...]
    > nie bardzo moge sobie poradzić z tym problemem dlatego ośmielam sie prosić o

    Nie ma czegoś takiego jak "format RAW". Karta może być bez założonej
    partycji i niesformatowana. Więc najpierw załóż partycję, potem sformatuj.

    Piotr

  • 3. Data: 2009-03-10 20:31:10
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 10 Mar 2009 20:59:56 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Nie ma czegoś takiego jak "format RAW". Karta może być bez założonej
    > partycji i niesformatowana. Więc najpierw załóż partycję, potem sformatuj.

    Na kartach pamięci partycji się nie zakłada. Czasami się uda, ale tylko
    wówczas gdy karta jest rozpoznawana jako napęd stały, co nie jest
    standardowym zachowaniem.
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 4. Data: 2009-03-10 20:31:10
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 10 Mar 2009 18:37:59 +0100, Zmotoryzowany napisał(a):

> [...]
    > nie bardzo moge sobie poradzić z tym problemem dlatego ośmielam sie prosić o

    CompuApps SwissKnife albo poszukaj w Google pliku SP27213.exe (Format
    Utility for USB Pen firmy HP/Compaq).

  • 5. Data: 2009-03-10 20:46:31
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 10.03.2009 21:31, Michal Kawecki pisze:
    > Na kartach pamięci partycji się nie zakłada. Czasami się uda, ale tylko
    > wówczas gdy karta jest rozpoznawana jako napęd stały, co nie jest
    > standardowym zachowaniem.

    Jeżeli chodzi o Windows. W innych systemach operacyjnych
    można zakładać partycje jak się tylko chce, czy to na
    kartach pamięci, czy na napędach pen-drive :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 6. Data: 2009-03-10 20:57:38
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 10 Mar 2009 21:46:31 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

    > Jeżeli chodzi o Windows. W innych systemach operacyjnych
    > można zakładać partycje jak się tylko chce, czy to na
    > kartach pamięci, czy na napędach pen-drive :)

    Naturalnie masz rację.