  • 1. Data: 2009-03-10 14:32:13
    Temat: Eee PC - jaki hardware?
    Od: RBprv <b...@w...pl.com>

    Czy użytkownicy tych ASUSów mogli by się pochwalić swoim sprzętem?
    Chodzi mi dokładnie o wyniki poleceń lspci oraz lsusb. Chciałbym stać
    się posiadaczem takiego "cuda" i chciałbym wiedzieć co w nich siedzi
    ponieważ zamierzam od razu zmienić system na debiana. Po tych wynikach
    będę wiedział, który najlepiej wybrać.

  • 2. Data: 2009-03-10 15:18:50
    Temat: Re: Eee PC - jaki hardware?
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    RBprv wrote:
> [...]
    > się posiadaczem takiego "cuda" i chciałbym wiedzieć co w nich siedzi
    > ponieważ zamierzam od razu zmienić system na debiana. Po tych wynikach

    Ja mam Aspire One. Debian 5.0 to chyba najlepszy z linuksów, który
    obecnie obsługuje tą architekturę (np. ze względu na współpracę z
    bluetooth).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,