  • 1. Data: 2009-03-10 15:53:00
    Temat: Asus P5B Deluxe a procesory czterojajeczne
    Od: i...@g...com

    O wszechwiedząca grupo!
    Mam problem - według Asusa wspomniana w temacie płyta (P5B Deluxe)
    obsługuje wszystkie procesory ze złączem 775, w tym 45 nanometrowe
    czterojajeczne. Według Intela zaś - chipset płyty obsługuje jedynie
    starsze modele procesorów.
    Czy ktoś z PT. grupowiczów używa może wspomnianej płyty i jest w
    stanie rozsądzić, kto ma rację?

    (Interesuje mnie wyłącznie praca procesora z domyślnymi parametrami,
    nie bawię się w podkręcanie.)

    I.

  • 2. Data: 2009-03-10 18:53:45
    Temat: Re: Asus P5B Deluxe a procesory czterojajeczne
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik <i...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

> [...]
    > starsze modele procesorów.
    > Czy ktoś z PT. grupowiczów używa może wspomnianej płyty i jest w

    A gdy chcesz zmienić baterie w aparacie, to danych na temat odpowiednich
    baterii
    szukasz na stronie producenta aparatu, czy na stronie producenta baterii?

    Jeśli ASUS twierdzi, że procki 45 nano działają, to zapewne tak jest.
    Na wszelki wypadek zapytaj o to sprzedawcy, jeśli powie, że tak, a działać
    jednak nie będą zawsze będziesz miał podstawę do zwrotu.

  • 3. Data: 2009-03-11 11:22:31
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik <i...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    > (Interesuje mnie wyłącznie praca procesora z domyślnymi parametrami,
    > nie bawię się w podkręcanie.)

    Producent płyty ma zawsze rację. Czasem trzeba tylko zupgradowac bios.
    A co do podkręcania to tańszy, dobrze wykręcony procesor 2-rdzeniowy będzie
    równie szybki (lub i szybszy) co droższy, niepodkręcony procesor
    4-rdzeniowy.