  • 31. Data: 2011-03-07 10:35:18
    Temat: Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
    Od: Ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2011-03-07 11:28, DK pisze:

    > Zreszta abstrahujac od tych kablowek, to jesli ktos sprzedaje w duzym
    > miescie powiedzmy internet 50 mbit za 35 zl, to mozna powiedziec, ze OK,

    Przepraszam tam jest 5 czy 50 i jest tam "m" czy "M"??
    Chodziło o 5Mbit??

  • 32. Data: 2011-03-07 10:45:37
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik Ziolko napisał:

    > Przepraszam tam jest 5 czy 50 i jest tam "m" czy "M"??
    > Chodziło o 5Mbit??

    50Mbit, no "troche" przesadzilem, sprzedawanie 50 Mbit za 35 zl raczej
    wszedzie bedzie ponizej kosztow, chcialem tylko zobrazowac sytuacje :)

  • 33. Data: 2011-03-07 10:55:04
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-03-07 11:45, DK pisze:

    > 50Mbit, no "troche" przesadzilem, sprzedawanie 50 Mbit za 35 zl raczej
    > wszedzie bedzie ponizej kosztow, chcialem tylko zobrazowac sytuacje :)

    a 100/100 za 51 to też czy już nie ?

    Gdzie jest granica ? Kto ma to określać ? Uznaniowość urzędnika ?

    Icek

  • 34. Data: 2011-03-07 10:56:13
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-03-07 11:27, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Rezerwacja pasma 48 kilobitów na każdy megabit. Czyli mniej więcej w
    > porządku.
    > Jedno ale: to nie był overbooking na poziomie punktów styku, tylko na
    > poziomie backhaula. Innymi słowy mamy DSLAM agregujący łącza o sumie
    > przepływności 1000 Mbps i podłączamy go linkiem 48 Mbps do BRAS-a i
    > dalej, niekoniecznie tylko w świat (bo może być i do własnych zasobów).
    > Overbooking na poziomie punktów styku, o ile wiem, nie został podany do
    > publicznej wiadomości :-)

    i jakoś nie widziałem aby ich ktoś karał za takie zachowanie ;)

    Icek

  • 35. Data: 2011-03-07 11:11:19
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 11:04:28 +0100, karol napisał(a):
    /../
    > Zobacz jakie były kary nakładane na Multimedia i UPC w związku z takimi
    > praktykami, to, że ktoś tak robi nie oznacza, że to jest zgodne z prawem
    > i tak być powinno, za to własnie powinno się wziąc też UKE a średnio im
    > z tym idzie. Ludzie przywykli do tego, że tak jest i stawiają to za
    > wzorzec.

    No ale w zasadzie dlaczego?
    Ci co u nich niższe koszty mają dopłacać do tych co wyższe?

  • 36. Data: 2011-03-07 11:13:38
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik Icek napisał:

    > Gdzie jest granica ? Kto ma to określać ? Uznaniowość urzędnika ?

    Granica jest indywidualna dla kazdej firmy, dlatego nie wydaje mi sie,
    zeby bylo zakazane stosowanie innych cen w zaleznosci od obszaru (a
    przynajmniej tam, gdzie przedsiebiorca moze udowodnic ponoszenie roznych
    kosztow), chyba ze cena jest tak niska, ze wszystkie znaki na niebie i
    ziemi wskazuja na dumping. I to ma udowodnic urzednik.

  • 37. Data: 2011-03-07 13:06:38
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-03-07 12:13, DK pisze:

> [...]
    > kosztow), chyba ze cena jest tak niska, ze wszystkie znaki na niebie i
    > ziemi wskazuja na dumping. I to ma udowodnic urzednik.

    a jak cena jest wyższa w jednym budynku bo operator musi płacić frycowe
    prezesowi spółdzielni a 20 metrów dalej cena jest 2 razy niższa bo już
    nie musi ? To jest OK czy już nie.

    Bez jaj, tam gdzie jest uznaniowość jest korupcja, jest złe prawo

    Icek

  • 38. Data: 2011-03-07 13:36:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Icek,

    Monday, March 7, 2011, 9:54:40 AM, you wrote:

    > to akurat o niczym nie świadczy, też mogę pisać z tego adresu i co ?

    I to, że nie reklamuje się w ten sposób jednego dostawcy usług...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 39. Data: 2011-03-07 13:41:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciej,

    Monday, March 7, 2011, 10:21:55 AM, you wrote:

    > Za komuny (niedotrzymywaną) normą było 18 na 100. W praktyce było tyle,
    > ile powyżej :-)

    Bez przesady - na stojakach PBXowych na Strowgerze bywało po 60 WLXów (2
    stojaki na dwusetkę) - to daje 30/100. Gorzej z ruchem wychodzącym - tu
    faktycznie bywało, że na "prywatnych" jak było 15 szukaczy to było
    dobrze...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 40. Data: 2011-03-07 14:15:34
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > I to, że nie reklamuje się w ten sposób jednego dostawcy usług...

    doskonale to rozumiem, że jak kadencja kończy się w maju to zaczyna się
    przyzwyczajać korespondujących do nowego adresu ;)

    Icek