  • 1. Data: 2023-07-26 11:30:47
    Temat: Dobry uchwyt fona 'na kratke'?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Polecicie jakiś dobry uchwyt komórkowca, do montażu na kratce wylotowej wentylacji?
    Z ładowaniem indukcyjnym najchętniej.
    Fon raczej z dużych i ciężkich.
    Ani przyssawki ani 'przylepce' nie sprawdzały mi się, a kratka tak (jeszcze przy
    tradycyjnym GPS, ale to podobnie lub tym bardziej z
    uwagi na zmianę formatu poziomego GPS na pionowy telefonu).

  • 2. Data: 2023-07-26 12:42:29
    Temat: Re: Dobry uchwyt fona 'na kratke'?
    Od: K <...@l...com>

    On 26/07/2023 10:30, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > (jeszcze przy tradycyjnym GPS, ale to podobnie lub tym bardziej z uwagi
    > na zmianę formatu poziomego GPS na pionowy telefonu).

    biorac pod uwage specyfike typowej kratki to wg. w/w zalozen zaden
    uchwyt nie spelni twoich oczekiwan albo spelni je na bardzo krotko
    powodujac uszkodzenie samej kratki. Generalnie ladowarki indukcyjne sa
    dosyc slabe i np moga nie nadazac z ladowaniem przy wlaczonej nawigacji
    albo bezprzewodowym AA.

  • 3. Data: 2023-07-26 19:16:09
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Tak "na rękę" to fon nie waży wiele więcej, niż GPS (parę miałem i nie urywały się,
    no ale auto było ze starych dobrych czasów ;)).
    Raczej był kłopot wyciągnąć z kratki gdy rzadko się chciało (uchwyty wchodziły bardzo
    głęboko).

    -----

  • 4. Data: 2023-07-26 20:53:02
    Od: K <...@l...com>

    On 26/07/2023 18:16, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > urywały się, no ale auto było ze starych dobrych czasów ;)).
    > Raczej był kłopot wyciągnąć z kratki gdy rzadko się chciało (uchwyty

    No ale chcesz miec jeszcze w tym ladowanie indukcyjne, a to juz bedzie i
    wieksze i ciezsze o ile w ogole takie sa.

  • 5. Data: 2023-07-26 22:11:12
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-26 o 20:53, K pisze:

    > No ale chcesz miec jeszcze w tym ladowanie indukcyjne, a to juz bedzie i
    > wieksze i ciezsze o ile w ogole takie sa.

    Za ok 100 zł kupiłem taki uchwyt.
    Zależy oczywiście jaka ta kratka. Bo są okrągłe z masywnymi
    "drzwiczkami" ;-)

    Ja mam niestety delikatne i musiałem dorobić podpórkę na której od dołu
    się uchwyt opiera. Chodzi o delikatność kratki bo zacisk na gwint jest
    porządny.
    Jest dobrze i wytrzymuje i ładuje z nadmiarem (jutro dam znać co to za
    model).

    W kwestii wytrzymałości mocowania to istotne dla mnie jest ze uchwyt się
    elektrycznie ZACISKA na telefonie z przyciskami dotykowymi.
    Gdybym to musiał ręcznie zaciskać i manipulować to pewnie kratka by nie
    wytrzymała. Kładę tel. na uchwyt i dotykam przycisku.

    I tu ponawiam pytanie:
    Byłem tu zrugany za chęci pozostawiania baterii w tablecie do nawigacji
    w nagrzanym aucie.

    Ten mój uchwyt ma swoją baterię bo pod odłączeniu prądu dalej silnik
    potrafi odblokować telefon

    Tak samo jest z rejestratorami jazdy

    Mam to wszystko demontować w lecie?

  • 6. Data: 2023-07-27 13:55:38
    Od: K <...@l...com>

    On 26/07/2023 21:11, _Master_ wrote:

> [...]
    > porządny.
    > Jest dobrze i wytrzymuje i ładuje z nadmiarem (jutro dam znać co to za

    to daj znac, chetnie zobacze.

> [...]
    > w nagrzanym aucie.
    >
    > Ten mój uchwyt ma swoją baterię bo pod odłączeniu prądu dalej silnik

    Ja bym demontowal, ale z drugiej stronie kamerke z bateria zostawiam. Co
    prawda jest wpieta w bezpiecznik, ktory po wylaczeniu zaplonu nie jest
    pod napieciem. Ale zawsze to bateria.

  • 7. Data: 2023-07-29 09:23:21
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

> [...]
    > (jeszcze przy tradycyjnym GPS, ale to podobnie lub tym bardziej z uwagi
    > na zmianę formatu poziomego GPS na pionowy telefonu).

    ja używam takiego uchwytu:
    https://www.amazon.co.uk/gp/product/B08YRMLSM7/ref=p
    px_yo_dt_b_asin_title_o02_s00?ie=UTF8&psc=1

    wprawdzie nie zamontowałem go na kratce, ale w zestawie była podstawka
    do przyklejenia na deskę (a może ją dokupiłem?), do której można
    przyssać uchwyt (na tym mi zależało, bo w vanie szyba jest za daleko, a
    kratkę..używam do nawiewu ;)
    Jakby co, szybkie ładowanie bezprzewodowe działa w tym uchwycie (bo te
    bez szybkiego ładowania nie dają rady przy dużym zużyciu prądu), nie ma
    też problemu z pokrowcem (w sensie gumowanej obudowy tylnej, bo to
    roboczy telefon)

    Lukasz

  • 8. Data: 2023-07-30 06:53:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-07-26 o 11:30, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > (jeszcze przy tradycyjnym GPS, ale to podobnie lub tym bardziej z uwagi
    > na zmianę formatu poziomego GPS na pionowy telefonu).

    Ja mam coś takiego:
    https://aliexpress.com/item/1005003221815583.html

    --
    Pete