  • 1. Data: 2023-07-23 13:41:31
    Temat: Dwie rajdowe elektryczne Lancie Delta spłonęły tuż przed wyścigiem
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Dwie rajdowe elektryczne Lancie Delta spłonęły tuż przed wyścigiem

    Winnym pożaru miał być samozapłon baterii w jednym z samochodów elektrycznych.
    Są to jednak informacje wciąż nieoficjalne - na te oficjalne jeszcze trzeba
    poczekać. Kłęby dymu były tak gęste, że służby zaapelowały do mieszkańców
    pobliskiego Kent o szczelne zamknięcie drzwi i okien w swoich domostwach.

    https://www.instalki.pl/aktualnosci/technika/59995-l
    ancia-delta-evo-e-lyden-hill-pozar-samochodu-elektry
    cznego.html

  • 2. Data: 2023-07-23 15:31:04
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.07.2023 o 13:41, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > https://www.instalki.pl/aktualnosci/technika/59995-l
    ancia-delta-evo-e-lyden-hill-pozar-samochodu-elektry

    Noale widać już postęp. Dwie godziny płonęły a nie 22 godziny :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-07-26 12:27:11
    Od: K <...@l...com>

    On 23/07/2023 14:31, LordBluzg(R)?? wrote:

    ancia-delta-evo-e-lyden-hill-pozar-samochodu-elektry
    cznego.html

    > Noale widać już postęp. Dwie godziny płonęły a nie 22 godziny :)

    Nieustajaca fala hejtu ma sie dobrze widze ;)
    https://tvn24.pl/swiat/holandia-pozar-na-statku-towa
    rowym-zapalil-sie-samochod-elektryczny-7258610

    "Pływający pod banderą Panamy statek Fremantle Highway zmierzał z
    Niemiec do Egiptu z transportem 2857 samochodów na pokładzie, z których
    25 to auta elektryczne. Zapalenie się jednego z nich było przyczyną
    pożaru - podała agencja Reutera, powołując się na rzecznika
    holenderskiej straży przybrzeżnej."

    procentowo elektrykow pali sie od chuja.

  • 4. Data: 2023-07-26 16:27:48
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 26.07.2023 o 12:27, K pisze:

> [...]
    > pożaru - podała agencja Reutera, powołując się na rzecznika
    > holenderskiej straży przybrzeżnej."
    >
    > procentowo elektrykow pali sie od chuja.

    Ja bym dodał:
    "Niektórzy operatorzy już zakazują transportu aut elektrycznych."

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2023-07-26 17:04:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 26 Jul 2023 11:27:11 +0100, w <u9qsdv$1ff61$1@dont-email.me>, K
    <...@l...com> napisał(-a):

> [...]
    > pożaru - podała agencja Reutera, powołując się na rzecznika
    > holenderskiej straży przybrzeżnej."
    >
    > procentowo elektrykow pali sie od chuja.

    A skąd -- spaliło się tylko 25 elektryków. A 2832 benzynowe. Ponad 100x
    więcej!!

  • 6. Data: 2023-07-26 20:51:51
    Od: K <...@l...com>

    On 26/07/2023 16:04, r...@k...pl wrote:

    > A skąd -- spaliło się tylko 25 elektryków. A 2832 benzynowe. Ponad 100x
    > więcej!!

    hehe, logika poziom Cavallino albo Myjk ;)

  • 7. Data: 2023-07-27 07:46:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 26 Jul 2023 11:27:11 +0100, K

    > Nieustajaca fala hejtu ma sie dobrze widze ;)

    Ano, samochody elektryczne są niszczone (też w PL się zaczyna) a także
    celowo podpalane przez spalinowych oszołomów. Wcale bym się nie zdziwił
    gdyby tak było i tym razem, abstrahując od tego skąd oni wiedzieli tak
    szybko że to elektryk (a z pewnością że jego bateria), skoro nawet jeszcze
    go nawet nie ugasili, ale już wiedzą co było przyczyną. Jak na Górczewskiej
    spłonął garaż i budynek, to też obwieścili że to elektryk spowodował, potem
    się okazało że nie było tam nawett hybrydy. Niedawno parking w Australii,
    też hejt się rozlał na elektryki które rzekomo były winne, po cyzm się
    okazało że też ani jednego tam nie było.

    Na dniach się zjarał w Wawie na wisłostradzie LandRover, dym unoszący się z
    tego złoma spalinowego (diesel) fotografowano z drugiej strony Wisły --
    jakoś dziwnym trafem oczywiście nikt tutaj o tym nie wspomniał, tymczasem
    na fejsbuniu w 95% w komentarzach pod postami o pożarze standardowo sraczka
    że to znowu samochód elektryczny, żaden z tych troli tam piszących nawet
    nie próbował przeczytać artykułu.

    Ergo, czekałem który spalinowy troll tutaj pierwszy wrzuci info o tym
    płonącym statku -- co oznacza że wygrałeś główną nagrodę.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2023-07-27 08:06:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 26 Jul 2023 19:51:51 +0100, K

    > hehe, logika poziom Cavallino albo Myjk ;)

    Tak sobie tłumocz, ruski trollu,
    co feruje wyroki zanim zobaczy dowody.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2023-07-27 10:53:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 26 Jul 2023 11:27:11 +0100, K

    > Zapalenie się jednego z nich było przyczyną
    > pożaru - podała agencja Reutera, powołując się na rzecznika
    > holenderskiej straży przybrzeżnej."

    A tu wyjaśnienie jak trolle spalinowe, co im się duspko pali,
    bo widzą że przestanie im niebawem kaska płynąć, łgają w temacie:
    https://electrek.co/2023/07/26/surprise-media-is-mis
    reporting-the-source-of-a-dutch-cargo-ship-fire/

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2023-07-27 12:09:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-07-2023 o 10:53, Myjk pisze:
    > Wed, 26 Jul 2023 11:27:11 +0100, K

    > A tu wyjaśnienie jak trolle spalinowe, co im się duspko pali,
    > bo widzą że przestanie im niebawem kaska płynąć, łgają w temacie:

    To jest nagminne.

    Tutaj dużo przykładów:

    https://wysokienapiecie.pl/89604-pozar-samochodu-ele
    ktrycznego-dlaczego-wybucha-i-jak-go-ugasic/