  • 1. Data: 2023-07-19 19:27:27
    Temat: [media] Kierowcy to debile
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    http://niusy.pl/@auto-swiat.pl/api

    "Europejskie badanie jednej z firm oponiarskich wykazało, że mniej niż
    połowa kierowców podjęłaby się samodzielnej wymiany uszkodzonego koła
    albo użycia zestawu naprawczego."

    Zwróćmy uwagę "albo użycia zestawu naprawczego"

    "11 proc. kierowców nie wiedziało nawet, czy ich samochód wyposażony
    jest w koło zapasowe albo w zestaw naprawczy."

    A Wy wiecie? :-)

    "Starsi kierowcy [55-64 lata] ... częściej deklarowali podjęcie próby
    samodzielnego przywrócenia mobilności pojazdu"

    Nie macie tyle, prawda? :-)

    "Wśród kierowców gotowych na wymianę koła w obu grupach wiekowych więcej
    jest mężczyzn niż kobiet"

    No nie mówcie, że Wasze kobiety umieją koło zmienić :-)

  • 2. Data: 2023-07-19 20:42:02
    Temat: Re: [media] Kierowcy to debile
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u996eb$1oubk$1@news.icm.edu.pl>
    user io pisze tak:

    > "11 proc. kierowców nie wiedziało nawet, czy ich samochód wyposażony
    > jest w koło zapasowe albo w zestaw naprawczy."

    Szukali appki w storze

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    #jebać debili z psami w bloku

  • 3. Data: 2023-07-19 21:06:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Jul 2023 19:27:27 +0200, io wrote:
> [...]
    > albo użycia zestawu naprawczego."
    >
    > Zwróćmy uwagę "albo użycia zestawu naprawczego"

    A ten zestaw naprawczy, to co?
    Bo jak sie sruby nie chcą odkrecic, albo koło zejść z piasty ...
    to moze by zestaw naprawczy?

    Ale po co, skoro płacę za assistance ..

> [...]
    > jest mężczyzn niż kobiet"
    >
    > No nie mówcie, że Wasze kobiety umieją koło zmienić :-)

    Czy umieją to nie wiem, ale przy okazji bym przeszkolil.
    Tylko okazja coraz rzadziej :-)

    Na kursie PJ nie uczą, to skąd ma umieć?

    P.S. scenka z kursu:
    -prosze wrzucic luz.
    -a co to jest luz ?

    J.

  • 4. Data: 2023-07-19 22:11:20
    Temat: Re: kretynek reklamuje portal
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 19.07.2023 o 19:27, io pisze:

    > http://niusy.pl/@auto-swiat.pl/api

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2023-07-20 13:32:18
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-19 o 19:27, io pisze:
    > No nie mówcie, że Wasze kobiety umieją koło zmienić

    Jest równouprawnienie. Baby do roboty ;-)

    To pisałem ja. Ja umiem zmieniać koło nawet w kombajnie

    PS. A jest jeszcze gorzej. To samo dotyczy rowerów.

    Ludzie oddają do serwisu żeby nasmarować czy wyregulować linki.

    Wymiana dętki ich przerasta.

  • 6. Data: 2023-07-20 13:34:29
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-19 o 21:06, J.F pisze:
    > Ale po co, skoro płacę za assistance ..

    No właśnie.

    Ekofaszyści Cię zjedzą.

    Po co powiększać ślad węglowy i wysyłać samochód 100 km kiedy kierowca
    nie potrafi sobie założyć dojazdówki.

    Jeśli nie ma to powinna być to część egzaminy na prawo jazdy.

  • 7. Data: 2023-07-20 13:53:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Jul 2023 13:34:29 +0200, _Master_

    > No właśnie.
    > Ekofaszyści Cię zjedzą.
    > Po co powiększać ślad węglowy i wysyłać samochód 100 km kiedy kierowca
    > nie potrafi sobie założyć dojazdówki.

    Ile kosztuje wożenie pełnego koła albo dojazdówki przez 20 lat
    bez jej użycia ekogłąbie? Bo ja tyle lat nie potrzebowałem użyć k
    oła zapasowego, mimo że w minione pół roku dwa razy złapałem gumę
    (a w minionych latach jeszcze parę razy), konkretnie to jakąś śrubę.
    Opony bezdętkowe się relatywnie dobrze uszczelniają jak się coś wbije
    i spokojnie da się dojechać do wulkanizatora -- ja się kulałem przez
    tydzień czekając aż mój wulkanizator wróci z chorobowego, co drugi
    dzień musiałem dopompować tylko.

    > Jeśli nie ma to powinna być to część egzaminy na prawo jazdy.

    Ty nie umiesz myśleć -- powinni cię tego rodzice nauczyć.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2023-07-20 13:55:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Jul 2023 13:32:18 +0200, _Master_

    > Wymiana dętki ich przerasta.

    Nie wszyscy lubią mieć brud za paznokciami, wieśnioku.

    Nie chce się brudzić/uczyć, jego wola, wolnościowcu
    od siedmiu boleści.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2023-07-20 14:53:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-20 o 13:53, Myjk pisze:
    > Ty nie umiesz myśleć -- powinni cię tego rodzice nauczyć.

    Mało w życiu widziałeś. Ja się nigdzie bez dojazdówki nie ruszam.

    po co płacić ubezpieczenie jak nikogo nie stuknąłeś do tej pory ;-)

    Tak korzystam z assistanców ale to jest do godziny czekania
    A raz trafiłem na takiego co się rozmyślił po 3 godzinach i łaskawcy
    szukali drugiego.

    W 15 min. zakładam sobie dojazdówkę i mogę dalej jechać.

    Miałeś kiedyś płaczące dziecko w aucie?

    PS. czy dziś do auta dają lewarek? Też się go bezsensownie wozi.

    A ile systemów bezpieczeństwa za gruby szmal trzeba wozić.

    Także ten.. Z ekofaszystą nie wygrasz ;/p-)

  • 10. Data: 2023-07-20 14:58:45
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-20 o 13:55, Myjk pisze:
    > Nie chce się brudzić/uczyć, jego wola, wolnościowcu
    > od siedmiu boleści.

    Łajza życiowa ukrywa się pod przykrywką wolności w czekaniu na pomoc.

    A jak zbraknie pomocy i będziesz musiał sam sobie radzić?

    Umiesz sklecić szałas czy porąbać drewno żeby się ogrzać?

    Ze wstydu bym się spalił jakby laweciarz przyjechał mi koło zmienić