  • 1. Data: 2023-07-20 19:15:34
    Temat: Napijesz się, naćpasz a wypadek i tak by się wydarzył....
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Pisamki domnoszo że Patryn P. miał... 2,3 promila. Ponieważ jak na taki
    wynik jednak dawał radę prowadzić, to zakładam, że wciągane też musiało być.

    Sprawa jasna - podwójna wina pieszego (bo patryk widział go podwójnie).

    BTW - po chuj oni go szukają jako świadka? Że niby jak to w protokole
    zapiszą - "słyszałem wzzzzzzzpiiiiiiiiiiiijebudububbumbumjeb"?

    Czekamy na updejt od hołka.

    Najbardziej mnie zastanawia ten co miał zero i wsiadł z nimi do tego
    samochodu. Czyli wbrew doniesieniom mediów żadnej tragedii nie było.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-07-21 10:14:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jul 2023 19:15:34 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    >
    > BTW - po chuj oni go szukają jako świadka? Że niby jak to w protokole
    > zapiszą - "słyszałem wzzzzzzzpiiiiiiiiiiiijebudububbumbumjeb"?

    Zeby mu zarzuty postawic ?

    https://www.planeta.pl/Kronika-policyjna/wypadek-syn
    a-peretti-pieszy-z-nagrania-wideo-do-wiezienia-18-07
    -2023

    "Próbował wejść na jezdnię w miejscu niedozwolonym. Inspektor Marek
    Konkolewski, specjalista w zakresie spraw ruchu drogowego, w rozmowie
    z ,,Faktem", ocenił, że pieszy-świadek być może boi się zgłosić na
    policję. Podkreślił jednak, że ,,zachowanie pieszego było bezprawne i
    nieodpowiedzialne", a do tego mogło sprowokować Patryka Peretti do
    gwałtownego hamowania, które doprowadziło do tragicznych wydarzeń. "

    I o nieudzielenie pomocy?

    Ale ale ...
    -przejscie gdzies tam jest? Bo jak nie ma, to wolno na skrzyzowaniu
    przechodzic,
    -co prawda przejscie jest po drugiej stronie skrzyzowania,

    -pieszy na pas ruchu samochodu nie wszedl,
    -ale istotnie zachowanie mogło skłonic do wcisniecia hamulca.
    -i poslizgu? A gdzie ABS?

    -calkiem spory kawalek samochod przejechal w tym poslizgu i nie
    wiadomo ile jeszcze poza kadrem ... to jaką mial predkosc?

    -czy predkosc taka sobie - ale promili za duzo

    > Czekamy na updejt od hołka.
    >
    > Najbardziej mnie zastanawia ten co miał zero i wsiadł z nimi do tego
    > samochodu. Czyli wbrew doniesieniom mediów żadnej tragedii nie było.

    W sensie ze przy 2.3 promila dobrze prowadził?
    Niektorzy potrafia.
    Ale alkohol i duza predkosc niespecjalnie ida w parze.
    I skutki mamy jakie mamy.

    J.

  • 3. Data: 2023-07-21 10:29:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 21.07.2023 o 10:14, J.F pisze:

> [...]
    > nieodpowiedzialne", a do tego mogło sprowokować Patryka Peretti do
    > gwałtownego hamowania, które doprowadziło do tragicznych wydarzeń. "

    Pierdolenie gliniarza, on był tak najebany że barierek nie zauważył a
    pieszego 100 czy 150m dalej w nocy miał zauważyć?

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2023-07-21 11:12:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Jul 2023 10:29:34 +0200, Janusz wrote:

    a-peretti-pieszy-z-nagrania-wideo-do-wiezienia-18-07
    -2023

    > Pierdolenie gliniarza, on był tak najebany że barierek nie zauważył a
    > pieszego 100 czy 150m dalej w nocy miał zauważyć?

    A jakby byl trzezwy, to by zauwazyl?
    Bo moze glina ma racje - alkohol alkoholem, a zawinil pieszy i
    predkosc.

    Tak na oko, to poslizg sie zaczal troche przed pieszym - czy go
    zauwazyl i gwaltownie hamowal, czy to skutek jeszcze wczesniejszego
    omijania barierek ... ale wychodzi na to, ze po pijaku kawał miasta
    przejechal, moze nawet w dwie strony, to moze nie był az tak bardzo
    nietrzezwy?

    J.

  • 5. Data: 2023-07-21 12:42:45
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2023-07-20 o 19:15, Shrek pisze:
> [...]
    >
    > BTW - po chuj oni go szukają jako świadka? Że niby jak to w protokole
    > zapiszą - "słyszałem wzzzzzzzpiiiiiiiiiiiijebudububbumbumjeb"?

    On powie/napisze: "W Polsce brak jest torów do legalnego ścigania się
    młodych ludzi. A ja zapierdalam w godzinę z Olsztyna do Warszawy no i
    uj" (teraz pewnie krócej, bo S7 ma dwie jezdnie).
    T.

  • 6. Data: 2023-07-21 15:40:17
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 21.07.2023 o 11:12, J.F pisze:

    a-peretti-pieszy-z-nagrania-wideo-do-wiezienia-18-07
    -2023

    > A jakby byl trzezwy, to by zauwazyl?
    W nocy, na wysepce z krzakami? nie ma szans, aby zobaczyć trzeba się
    wpatrzeć ale na to nie ma czasu jak się zapierdala 150.

    > Bo moze glina ma racje - alkohol alkoholem, a zawinil pieszy i
    > predkosc.
    Na pewno nie pieszy.

    > Tak na oko, to poslizg sie zaczal troche przed pieszym - czy go
    > zauwazyl i gwaltownie hamowal, czy to skutek jeszcze wczesniejszego
    > omijania barierek ... ale wychodzi na to, ze po pijaku kawał miasta
    Jakiego kuźwa omijania? ślepy jesteś? on w nie przypierdolił i wtedy
    dopiero odbił,
    a że zapierdalał to stało się to co najmniej 100m dalej jak nie więcej.

    > przejechal, moze nawet w dwie strony, to moze nie był az tak bardzo
    > nietrzezwy?
    Przecież na monitoringu jest że kilkaset metrów wcześniej zasiadł za
    kierownicę zamiast trzeźwego kolegi (bo się zamienili kierowaniem). Więc
    jakie pół miasta? przejechał raptem 2 może trzy przecznice i się
    rozpierdolił.

    --
    Janusz

  • 7. Data: 2023-07-21 16:55:08
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    J.F w

    > Zeby mu zarzuty postawic ?

    Znowu IDIOTO spację przed znakiem przestankowym wstawiasz...

    > Ale ale ...
    > -przejscie gdzies tam jest? Bo jak nie ma, to wolno na skrzyzowaniu
    > przechodzic,

    I to jest 3 prawda!!!

    Niby to grupa samochodowa ale może byś się jednak z całością przepisów
    zapoznał...

    "Na obszarze zabudowanym na drodze dwujezdniowej pieszy, przechodząc przez
    jezdnię, jest obowiązany korzystać tylko z przejścia dla pieszych."

    Ile tam jest jezdni, to widać na filmie IDIOTO...

    --
    Tomasz

  • 8. Data: 2023-07-21 17:19:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Jul 2023 15:40:17 +0200, Janusz wrote:

> [...]
    > W nocy, na wysepce z krzakami? nie ma szans, aby zobaczyć trzeba się
    > wpatrzeć ale na to nie ma czasu jak się zapierdala 150.

    "Jego tam nie powinno być"

    > Jakiego kuźwa omijania? ślepy jesteś? on w nie przypierdolił i wtedy
    > dopiero odbił,
    > a że zapierdalał to stało się to co najmniej 100m dalej jak nie więcej.

    Mowimy o tym, co było przed minięciem pieszego?

    To moze slepy jestem, ale tych słupków/tablic nie było tam 100m.
    Dwa czy trzy sie przewróciły, ale to "delikatnie zawadził"
    a nie "przypierdolił", o ile w ogóle nie było to od pedu powietrza.

    Wczesniej jest tam delikatny zakręt,
    https://goo.gl/maps/hNBXaEMW6g8dYmYh7

    Przy duzej predkosci, na mokro, moze i mozna wpasc w poslizg.
    Szczególnie po pijaku.
    Z drugiej strony - jakby zobaczył pieszego na jezdni to powinien
    hamowac, i poslizg bez ABS tez gotowy.

    Swoja drogą - na filmie kamera jakby sledziła auto - kadrowanie
    po fakcie, automat/sztuczna inteligencja, czy obserwator monitoringu
    wypatrzył go wczesniej i pilnował?

    https://cytaty.pl/aktualnosci/74814,okolicznosci-wyp
    adku-syna-sylwii-peretti-jest-nagranie-z-monitoringu
    .html

> [...]
    > kierownicę zamiast trzeźwego kolegi (bo się zamienili kierowaniem). Więc
    > jakie pół miasta? przejechał raptem 2 może trzy przecznice i się

    A to nie wiem. Media donoszą, ze odwiezli piątego kolegę do
    Modlniczki, ktora jest z drugiej strony Krakowa.

    Zamienili sie potem przed mostem? Dziwne troche, ale kto bogatemu
    zabroni ...

    J.

  • 9. Data: 2023-07-21 17:41:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zeby mu zarzuty postawic ?

    To chyba po tomasikowemu, bo tłumaczą że ma ponoć być kluczowym
    świadkiem. W jaki sposób jego zeznania miałyby być kluczowe?

> [...]
    > Konkolewski, specjalista w zakresie spraw ruchu drogowego, w rozmowie
    > z ,,Faktem", ocenił, że pieszy-świadek być może boi się zgłosić na

    I ma rację:P

    > Ale ale ...
    > -przejscie gdzies tam jest? Bo jak nie ma, to wolno na skrzyzowaniu
    > przechodzic,

    Przez dwupasmówki nie wolno.

    > -calkiem spory kawalek samochod przejechal w tym poslizgu i nie
    > wiadomo ile jeszcze poza kadrem ... to jaką mial predkosc?

    Ślizgał się wcześniej a szacowana prędkość to 120-150. Choćby się zesrał
    to coś by wyjebał, bo przecież z tą prędkością nie skręci o 90 st.

    > W sensie ze przy 2.3 promila dobrze prowadził?

    To akurat da się wyjaśnić - "biały śnieg potrafi pięknie prostować drogę"

    Mam na myśli tego trzeźwego co wsiadł do samochodu z tak naprutym
    kierowcą pozapierdalać po mieście.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-07-21 17:45:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2023 o 12:42, T. pisze:

> [...]
    > młodych ludzi. A ja zapierdalam w godzinę z Olsztyna do Warszawy no i
    > uj" (teraz pewnie krócej, bo S7 ma dwie jezdnie).

    Bez przesady - to 200km.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!