  • 1. Data: 2009-02-11 11:24:54
    Temat: Dodatkowy kontroler USB
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    Witam szanownych...

    Widzial ktos moze kontroler USB na PCI
    z wewnetrznym zlaczem ze "szpilkami"?

    Chcialbym podlaczyc panel frontowy plus
    czytnik kart, a nie mam do czego... :/

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 2. Data: 2009-02-11 11:40:59
    Temat: Re: Dodatkowy kontroler USB
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Wiele kontrolerów ma port USB wewnątrz obudowy, zobacz czy nie możesz
    podłączyć panela przez zwykły kabel USB

  • 3. Data: 2009-02-11 12:03:29
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Wiele kontrolerów ma port USB wewnątrz obudowy,
    > zobacz czy nie możesz podłączyć panela przez zwykły kabel USB

    Sprawdzalem oczywiscie.

    Na chwile obecna mam dwie opcje:
    - obciac koncowki kabli obu paneli i przylutowac regularne
    wtyczki USB "A"
    - kupic kontroler na PCI z widocznymi punktami lutowniczymi
    dla pinow i wlutowac tam stosowne kawalki miedzi

    Ewentualnie kupic inny panel, obudowe, albo plyte glowna ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 4. Data: 2009-02-11 12:27:29
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    może przerób sobie gniazdo USB będzie łatwiej. weź sobie krótki kabel
    usb>usb i podłącz go do gniazda a z tyłu podłącz kabel do wystających pinów.

    np coś takiego:
    http://allegro.pl/item546294907_gniazdo_usb_typ_a_do
    _druku_podwojne.html

  • 5. Data: 2009-02-11 13:56:36
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > może przerób sobie gniazdo USB będzie łatwiej. weź sobie krótki kabel
    > usb>usb i podłącz go do gniazda a z tyłu podłącz kabel do wystających
    pinów.

    Aaaawidzisz.... :) Czyli spawamy przejscioweczke...

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 6. Data: 2009-02-12 06:49:38
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Vituniu napisał(a):

    > Aaaawidzisz.... :) Czyli spawamy przejscioweczke...

    Raczej tak... Kiedyś też szukałem kontrolera ze szpilkami- nie udało się.
    Skończyło się na lutownicy, a teraz i tak mam nową płytę (stara przeżyła,
    żeby nie było niejasności ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP