  • 1. Data: 2009-02-17 02:36:11
    Temat: Dokładanie drugiego procesora Xeon
    Od: Xtze <j...@d...pl>

    Witam.

    Mam dylemat. Posiadam serwer 2003 standard na maszynie z procesorem Xeon
    E5405. Mam zamiar dołożyć drugi identyczny procesor.

    Czy wymagana będzie reinstalacja serwera czy system automatycznie
    wykryje dodatkowy procesor?

    Ma ktoś jakieś z tym doświadczenie przy podobnej konfiguracji?

    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2009-02-17 07:07:47
    Temat: Re: Dokładanie drugiego procesora Xeon
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 03:36:11 +0100, Xtze napisał(a):

> [...]
    > wykryje dodatkowy procesor?
    >
    > Ma ktoś jakieś z tym doświadczenie przy podobnej konfiguracji?

    Wykryje automatycznie bez problemu. Zrób wcześniej aktualizacje BIOS
    jeśli istnieją nowsze wersje. Czasami nawet w BIOS serwerów "firmowych"
    były błędy wychodzące przy drugim procesorze. W pewnych HP miałem np.
    tak, że nie działał poprawnie przy procesorach tego samego typu, ale o
    różnych "revisions".