  • 1. Data: 2009-02-16 18:58:14
    Temat: Niestabilny system.
    Od: "Kowal" <k...@o...pl>

    Już mi ręce opadają. Panowie pomóżcie gdzie szukać pomocy. Komputer pracuje
    bardzo niestabilnie. Sytuacja jest bardzo dziwna. Problem pojawia się losowo
    i w bardzo nieregularny sposób. Podczas uruchamiania różnych aplikacji
    wywala błąd że program wykonał nieprawidłową operację, błąd krytyczny, klasa
    nie jest zarejestrowana itp. Problem jest na 100 % ze sprzętem, system
    stawiany od początku (nie raz) i odrazu przy pierwszych uruchomieniach
    jakieś problemy. Memtest nie pokazuje nic, testowałem też prime95 i też
    wszystko ok. Czasami da się popracować 2 godziny i np uruchomi się nowe okno
    internet explorera i wywala że program wykonał nieprawidłową operację i
    będzie tak dopuki go nie przeresetuje po resecie może być dobrze albo też
    zaraz coś wywali np odpalę WMP i też wywali jakiś błąd. Pierwszy raz
    spotkałem się z takim problemem. Wkładałem już nowe kości pamięci. Dziś
    włożyłem nową płyt główną i to samo. A komputer nie jest najstarszy. Athlon
    3500+ na AM2 i 1024 MB ram dual channel i radeon X1350 na PCI-E. Gdzie
    szukać problemu. Może to zasilacz ale czy miałby wpływ ???. Rozumiem jak
    jakieś resety albo BSOD. Podpowiedzcie coś bo nie mam już pojęcia.

  • 2. Data: 2009-02-16 19:09:26
    Temat: Re: Niestabilny system.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 19:58:14 +0100, Kowal napisał(a):

    > Podpowiedzcie coś bo nie mam już pojęcia.

    Został ci już tylko procesor albo zasilacz :) Może jeszcze taśmy do
    dysków...
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2009-02-16 19:56:35
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>

    Powiedz jaki to system, i czy jest oryginalny? to także ważne, z sieci
    często mozna pobrać piracki windows wraz z bonusami w postaci trojanów
    czy rootkitów, a jesli masz jakąś 'tuningowaną' wersje windowsa jak np
    'gamers edition' czy mx7 to masz już odpowiedź :)

    --
    _ _ ___ ___ ___ ___
    \_/|___|___|_| |___| mail[at]vcore.pl

  • 4. Data: 2009-02-16 21:23:29
    Od: "Kowal" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Został ci już tylko procesor albo zasilacz :) Może jeszcze taśmy do
    > dysków...
    > --
    > Jacek

    Grrr. Już sam nie wiem. Jutro wsadze inny zasilacz. A jak nie to tylko
    procek został !!!.

  • 5. Data: 2009-02-17 00:45:29
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Kowal <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > MB ram dual channel i radeon X1350 na PCI-E. Gdzie szukać problemu. Może to

    No zasadniczy.

    > Rozumiem jak jakieś resety albo BSOD. Podpowiedzcie coś bo nie mam już
    > pojęcia.

    Obstawiam zasilacz.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 6. Data: 2009-02-17 12:50:57
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Kowal pisze:

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Grrr. Już sam nie wiem. Jutro wsadze inny zasilacz. A jak nie to tylko
    > procek został !!!.

    I płyta główna.

  • 7. Data: 2009-02-17 14:05:54
    Od: "Kowal" <k...@o...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > I płyta główna.

    Płyta siedzi nowa i tak samo się zachowuje jak na starej.

  • 8. Data: 2009-02-17 17:46:22
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Kowal" napisał:
    > Płyta siedzi nowa i tak samo się zachowuje jak na starej.

    zrobiłeś test pamięci, zrób jeszcze test dysku (np: MHDD), zmień taśmę dysku
    (może byuć uszkodzona), zmierz woltomierzem napięca na zasilaczu, jeśli
    sprzęt bęszie ok to problem wirusuf, a przed instalacją czyściłęś MBR?

  • 9. Data: 2009-02-18 06:18:49
    Od: "Kowal" <k...@o...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > dysku (może byuć uszkodzona), zmierz woltomierzem napięca na zasilaczu,
    > jeśli sprzęt bęszie ok to problem wirusuf, a przed instalacją czyściłęś

    Wirusów na 100 % nie ma bo system był instalowany kilkakrotnie na nowo więc
    wirusy odpadają. Napięć nie mierzyłem, wymienie zasilacz i zobacze jak
    będzie to wyglądało, dysku nie testowałem, to też zrobie a MBR to ma się
    chyba nijak do takiego zachowania, system startuje więc MBR jest OK, i taśmy
    też nowe założe.

  • 10. Data: 2009-02-20 18:31:10
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    Użytkownik "Kowal" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > X1350 na PCI-E. Gdzie szukać problemu. Może to zasilacz ale czy miałby
    > wpływ ???. Rozumiem jak jakieś resety albo BSOD. Podpowiedzcie coś bo nie

    sprawdz czy nie ma napuchnietych kondensatorow w zasilaczu