  • 1. Data: 2009-02-16 18:49:05
    Temat: używana drukarka laserowa sieciowa
    Od: Mirosław Butajło <b...@p...onet.pl>

    Szukam używanej drukarki laserowej sieciowej . Tylko nie GDI bo będzie
    chodzić pod Linuxem a z GDI różnie bywa pod Linuxem. Myślałem o jakies hp
    bo jest chyba najłatwiejszy dostęp do tonera ? Co powiecie o HP 1200n ?
    --
    Dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2009-02-16 19:31:57
    Temat: Re: używana drukarka laserowa sieciowa
    Od: Mirosław Butajło <b...@p...onet.pl>

    --
    Dzięki za pomoc

  • 3. Data: 2009-02-17 06:47:10
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 16 Lut, 20:31, Mirosław Butajło <b...@p...onet.pl> wrote:

    > --
    > Dzięki za pomoc

    Drukarka dziłajaca pod kilkunastoma systemami operacyjnymi, w tym
    również linux/unix-em, nie będąca GDI, z bardzo prostą instalacją i
    zarządzaniem pod Unix-em ( ja uzywam jej pod netbsd i freebsd),
    wyświetlająca komunikaty po polsku, z tonerem na 25 tyś stron,
    duplexem, kartą sieciowa to Lexmark Optra T614 na allegro do 200zł z
    pełnym tonerem i w pełnej konfiguracji.
    Zdecydowanie polecam.

  • 4. Data: 2009-02-17 18:38:20
    Od: Mirosław Butajło <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Feb 2009 07:47:10 +0100, Andrzej <d...@w...pl> wrote:

> [...]
    > wyświetlająca komunikaty po polsku, z tonerem na 25 tyś stron,
    > duplexem, kartą sieciowa to Lexmark Optra T614 na allegro do 200zł z

    A czy ta drukarka ma sprzętowy print serwer ?
    --
    Dzięki za pomoc

  • 5. Data: 2009-02-17 18:41:55
    Od: Mirosław Butajło <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Feb 2009 19:38:20 +0100, Mirosław Butajło
    <b...@p...onet.pl> wrote:

    > A czy ta drukarka ma sprzętowy print serwer ?

    A jak wygląda temat dosypywania tonera ? Da się to zrobić ? Czy jakość nie
    spada drastycznie ?

    --
    Dzięki za pomoc

  • 6. Data: 2009-02-17 18:59:18
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Mirosław Butajło" napisał:

    > A czy ta drukarka ma sprzętowy print serwer ?

    A wiesz do czego on służy? ;-)

    JoteR

  • 7. Data: 2009-02-17 19:44:18
    Od: Mirosław Butajło <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Feb 2009 19:41:55 +0100, Mirosław Butajło
    <b...@p...onet.pl> wrote:

    > A jak wygląda temat dosypywania tonera ? Da się to zrobić ? Czy jakość
    > nie spada drastycznie ?

    Czy do tej drukarki dosypuje sie tylko proszek czy wymienia cały toner ?
    Na ile starczy beben ?

    --
    Dzięki za pomoc

  • 8. Data: 2009-02-17 20:31:15
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A wiesz do czego on służy? ;-)

    Do mania. Zawsze lepiej mieć niż nie mieć.

  • 9. Data: 2009-02-17 20:49:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "MC" napisał:

    > Do mania. Zawsze lepiej mieć niż nie mieć.

    Ale zamiast czy oprócz tej wbudowanej karty sieciowej? ;->

    JoteR

  • 10. Data: 2009-02-17 21:42:58
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Ale zamiast czy oprócz tej wbudowanej karty sieciowej? ;->

    A kto mówi o podłączeniu?