  • 1. Data: 2006-06-14 13:57:11
    Temat: Nowa strona GTS-u
    Od: tHUnDYer <m...@N...com>

    Witam

    Dzisiaj zauważyłem, że stronka GTS-u się zmieniła. Na poprzedniej była
    zakładka komunikaty techniczne, a na nowej nie ma lub nie mogę znaleźć.
    Czy ktoś wie gdzie aktualnie można znaleźć informacje o awariach lub
    planowanych pracach GTS-u?

    --
    tHUnDYer

  • 2. Data: 2006-06-14 14:34:42
    Temat: Re: Nowa strona GTS-u
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    > Dzisiaj zauważyłem, że stronka GTS-u się zmieniła.

    faktycznie jakas nowa
    http://www.gts.com.pl/

  • 3. Data: 2006-06-14 14:35:06
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    Użytkownik "Marcin Gontarz" <N...@n...pl> napisał w wiadomości

    > faktycznie jakas nowa
    > http://www.gts.com.pl/

    zapomnialem dodac ;-)))

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 609 33 11 20 | gad : 3864459 | skp : mrgoliat

  • 4. Data: 2006-06-14 16:59:32
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>

    tHUnDYer napisał(a):
> [...]
    > zakładka komunikaty techniczne, a na nowej nie ma lub nie mogę znaleźć.
    > Czy ktoś wie gdzie aktualnie można znaleźć informacje o awariach lub

    ja dziś poznałem nową stronę GTS'u... Sponsorowaną przez awarie...
    Jestem klientem od marca, w ciągu ostanich 6 tygodni awarie:

    2006/04/30 9:10-15:13 - 6h 13min
    2006/05/04 06:32-09:58 - 3h 26min
    2006/06/02 01:14-04:28 - 3h 14min
    2006/06/14 08:18-15:45 - 7h 28min

    sumaryczny czas nie działania: 20h 21min

    ... węzeł - częstochowa, w sumie są to godziny padu całego węzła...

  • 5. Data: 2006-06-14 17:37:29
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Marcin Kowalczyk wrote:
> [...]
    > 2006/06/14 08:18-15:45 - 7h 28min
    >
    > sumaryczny czas nie działania: 20h 21min
    >
    > ... węzeł - częstochowa, w sumie są to godziny padu całego węzła...

    Z czego 3 razy ktos podprowadził światłowód i raz padłą matryca
    przełączająca :/
    Przykro mi to stwierdzić, ale polpak chodził znacznie stabilniej :(

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 6. Data: 2006-06-14 17:58:59
    Od: "Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski" <3...@p...fymy>

    SoR napisał(a):
    > Przykro mi to stwierdzić, ale polpak chodził znacznie stabilniej :(

    TKT wstalo ok 16:15, szkoda bo obie firmy chyba straca w naszym rejonie
    duzo klientow.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 7. Data: 2006-06-14 18:11:55
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Mariusz "Lesio" Leśnikowski wrote:

    > TKT wstalo ok 16:15, szkoda bo obie firmy chyba straca w naszym rejonie
    > duzo klientow.

    Od momentu kiedy TPsa weszła z ATM i opuściła ceny raczej dużo :>

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 8. Data: 2006-06-14 21:53:52
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 14 Jun 2006 15:57:11 +0200 I had a dream that tHUnDYer
    <m...@N...com> wrote:
    >Dzisiaj zauważyłem, że stronka GTS-u się zmieniła. Na poprzedniej była
    >zakładka komunikaty techniczne, a na nowej nie ma lub nie mogę znaleźć.

    Po prostu firma uznała, że awarii już nie będzie.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 9. Data: 2006-06-14 22:06:28
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    SoR napisał(a):

    > Od momentu kiedy TPsa weszła z ATM i opuściła ceny raczej dużo :>

    i wprowadziła N-letnie lojalki...

    --
    ,,,
    (o o)

  • 10. Data: 2006-06-16 08:25:39
    Od: "Wlochaty" <i...@N...pl>

    Użytkownik ""Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski"" <3...@p...fymy> napisał w
    wiadomości news:e6pip3$su7$1@cn.com.pl...
    > TKT wstalo ok 16:15, szkoda bo obie firmy chyba straca w naszym rejonie
    > duzo klientow.

    Ja tam slysze ze wszyscy z TKT przechodza do GTSu, zastanawiam sie tylko po
    co, skoro jesli padnie swiatlo TKT to GTS tez lezy. W Zawierciu jest
    radiolinia GTSu i niestety wydaje sie ze to jest najlepsza opcja ;/
    Nie wiem od kiedy dokladnie GTS ma swiatlo od TKT w tym rejonie, ale w
    zeszlym roku nie bylo prawie zadnej awari, a od stycznia non-stop.

    Wlochaty