  • 1. Data: 2021-09-06 16:56:11
    Temat: Dostawczy w wysoką budą
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Potrzebuję jak najmniejsze auto dostawcze (nowe) ale o takiej wysokości
    przestrzeni ładunkowej, aby chłop 185 cm wzrostu mógł chodzić po pace
    wyprostowany bez garbienia się. Z tego, co oglądam, to prawdopodobnie
    muszę szukać auta w wersji podwyższanej, a te są przeważnie duże.
    Znacie jakiś model mały a wysoki?
    Jacek

  • 2. Data: 2021-09-06 19:22:28
    Temat: Re: Dostawczy w wysoką budą
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 06.09.2021 o 16:56, Jacek pisze:
> [...]
    > wyprostowany bez garbienia się. Z tego, co oglądam, to prawdopodobnie
    > muszę szukać auta w wersji podwyższanej, a te są przeważnie duże.

    Czyli ma być mały, ale duży? Rocznik nie ma znaczenia?
    Z tych najmniejszych, to chyba podwyższony VW T4/T5/T6. Z większych to
    krótki Fiat Ducato i jego klony w wersji H2.

  • 3. Data: 2021-09-06 19:45:09
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > wyprostowany bez garbienia się. Z tego, co oglądam, to prawdopodobnie
    > muszę szukać auta w wersji podwyższanej, a te są przeważnie duże.

    W dostawczakach (zakładam że mówimy o blaszakach, stosuje się oznaczenia L1, L2, L3,
    L4,
    (L5) jako długość i H1, H2, H3, H4 jako wysokość. Jak chcesz krótki a wysoki to
    szukaj
    L1H3, L2H3, L1H4, L2H4.

    Tu masz niektóre wymiary vanów, wysokość jest liczona od gruntu do góry dachu, więc
    traktuj orientacyjnie.

    https://www.vanarack.com/vehicle-terminology?__cf_ch
    l_jschl_tk__=pmd_k_ZIqs5k.ZrmAZ0JpYg6vl8.jewrG80tGra
    jo5wbJbQ-1630950027-0-gqNtZGzNAiWjcnBszQXl

  • 4. Data: 2021-09-06 19:54:17
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 06.09.2021 o 19:45, m4rkiz pisze:
> [...]

    przeoczyłem 'nowe' - przygotuj sobie maila, wyślij do lokalnych dealerów marek
    dostawczych
    i powiedzą ci co mogą dla ciebie mieć, głupio wynaleźć sobie jakiś dziwny model a
    potem go
    szukać po kraju albo czekać pół roku na realizację

  • 5. Data: 2021-09-07 20:14:31
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    l_jschl_tk__=pmd_k_ZIqs5k.ZrmAZ0JpYg6vl8.jewrG80tGra
    jo5wbJbQ-1630950027-0-gqNtZGzNAiWjcnBszQXl
    Dzięki! Dałeś mi dobry materiał do poszukiwania.
    Jacek

  • 6. Data: 2021-09-09 18:18:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    ... nie móc wjechać do garażu.

    -----

  • 7. Data: 2021-09-10 11:17:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Sep 2021 16:56:11 +0200, Jacek wrote:
> [...]
    > wyprostowany bez garbienia się. Z tego, co oglądam, to prawdopodobnie
    > muszę szukać auta w wersji podwyższanej, a te są przeważnie duże.

    Wysokie a waskie ... patrz post "wiaterek".

    J.

  • 8. Data: 2021-09-21 22:37:24
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 6 Sep 2021 19:22:28 +0200, nadir <n...@h...org> wrote:

    >krótki Fiat Ducato i jego klony w wersji H2.

    H2 i 185 cm? Będzie mało.

    --
    Pozdrawiam - jerzu
    Ford Focus MK3 1.5 TDCi 95@120KM `17