  • 1. Data: 2021-09-05 11:58:47
    Temat: Obłąkańcy, zgłosić ich do wariatkowa
    Od: ii <i...@o...invalid>

    "Art. 86b. § 1. Kto na drodze publicznej, w strefie zamieszkania lub
    strefie ruchu, prowadząc pojazd mechaniczny:

    5) narusza zakaz jazdy po chodniku lub przejściu dla pieszych

    podlega karze grzywny nie niższej niż 1500 złotych."

    http://niusy.pl/@auto-swiat.pl/aez

  • 2. Data: 2021-09-06 15:01:25
    Temat: Re: Obłąkańcy, zgłosić ich do wariatkowa
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-09-05 o 11:58, ii pisze:
> [...]
    >
    > 5) narusza zakaz jazdy po chodniku lub przejściu dla pieszych
    >
    > podlega karze grzywny nie niższej niż 1500 złotych."

    Tobie skretyniały miłośniku twizzy płcą za reklamę tego portalu?
    Czy śmiecisz z własnej wrodzonej głupoty?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2021-09-06 16:25:00
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 06.09.2021 o 15:01, RadoslawF pisze:

    > Tobie skretyniały miłośniku twizzy płcą za reklamę tego portalu?
    > Czy śmiecisz z własnej wrodzonej głupoty?

    Informacja, durniu

  • 4. Data: 2021-09-07 17:14:05
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-09-06 o 16:25, ii pisze:

    > Informacja, durniu

    Spam durniu.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2021-09-12 15:08:28
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07.09.2021 o 17:14, RadoslawF pisze:

    > Spam durniu.

    Wielokrotnie udowadniałeś, że jesteś kretynem ale widzę, że boisz się,
    że ktoś o tym zapomni?

    --
    Czarek

  • 6. Data: 2021-09-12 19:14:14
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-09-12 o 15:08, Czarek pisze:

    > Wielokrotnie udowadniałeś, że jesteś kretynem ale widzę, że boisz się,
    > że ktoś o tym zapomni?

    Wielokrotnie udowadniałem że ty jesteś kretynem.
    Chętnie przypomnę jeszcze raz. Jesteś kretynem.