  • 1. Data: 2021-05-12 14:58:35
    Temat: Drukarka Xerox Phaser 3020B
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Hej,

    Czy ktoś posiada w/w drukarkę skonfigurowaną z CUPSem (Linux) i może
    powiedzieć, czy w ustawieniach drukarki (lub gdziekolwiek indziej)
    znajduje się regulacja poziomu zaczernienia?

    Chcę ją kupić, ale w moim zastosowaniu potrzebuję takiej regulacji.

    Jeśli da się to zrobić np. tylko przez USB z poziomu Windows, ale drukarka
    zapamięta sobie ustawienia, to też będzie OK -- jak raz ustawię
    odpowiednie zaczernienie to potem już nie będę go zmieniał.

    --
    Starszy facet, zmartwiony myślą o śmierci, przychodzi do lekarza i pyta:
    - Panie doktorze jeżeli ja przestanę pić, palić i pieprzyć - to czy ja