  • 1. Data: 2021-05-08 12:08:00
    Temat: Torx 5-cioramienny - jaki numer
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Przed naprawą dysku (zablokowana głowica) powstrzymuje mnie mała śrubka typu Torx.
    Wszystko by było prościej gdyby to był Torx 6-cio lub 12-to ramienny, ten z którym
    mam do czynienia jest 5-cio ramienny. Chcę kupić klucz lub śrubokręt do tego, ale nie
    wiem jaki jest numer tego Torx'a. Zrobiłem fotkę wraz z podziałką milimetrową - może
    ktoś miał z tym do czynienia i podpowie jaki to numer - fotka pod adresem:
    http://universis.cba.pl/torx_5_ramion.jpg

  • 2. Data: 2021-05-08 23:02:43
    Temat: Re: Torx 5-cioramienny - jaki numer
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Universis" <u...@w...pl> wrote in message
    ups.com...
[...]

    Napisz do sprzedawcy i zapytaj o rozmiary w mm:
    https://allegro.pl/oferta/torx-5-cio-kantowy-przeply
    womierz-yato-0461-8826972411?utm_feed=aa34192d-eee2-
    4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=wybrane&utm_sourc
    e=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_opony_p
    la_opony_i_felgi&ev_adgr=Narz%C4%99dzia+i+sprz%C4%99
    t+warsztatowy+-+Narz%C4%99dzia+r%C4%99czne&gclid=EAI
    aIQobChMI-8_vr_268AIVitiyCh0Q7A3uEAYYASABEgJqvvD_BwE

  • 3. Data: 2021-05-08 23:27:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Lerojach i podobnych są zestawy dziwnych końcówek (ze 20 bitów w czerwonym
    pudełeczku za jakieś 15 zł).

    -----

  • 4. Data: 2021-05-09 09:26:53
    Od: Universis <u...@w...pl>

    sobota, 8 maja 2021 o 22:27:33 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > W Lerojach i podobnych są zestawy dziwnych końcówek (ze 20 bitów w czerwonym
    pudełeczku za jakieś 15 zł).

    Odpada - nie mam w zasięgu Leroy, a gość na allegro pewno ma inne priorytety jak
    rozbrajanie
    nowego opakowania i dość kłopotliwy pomiar. Obliczyłem że średnica okręgu który
    opisuje
    ten pięciokąt ma średnicę ca. 2.36 mm. Może to będzie pomocnym w ustaleniu rozmiaru ?

  • 5. Data: 2021-05-09 10:45:21
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-08 o 12:08, Universis pisze:
> [...]
    ktoś miał z tym do czynienia i podpowie jaki to numer - fotka pod adresem:

    pentalobe screw
    https://en.wikipedia.org/wiki/Pentalobe_screw

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2021-05-09 12:30:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 08.05.2021 o 12:08, Universis pisze:
> [...]
    > śrubka typu Torx. Wszystko by było prościej gdyby to był Torx 6-cio
    > lub 12-to ramienny, ten z którym mam do czynienia jest 5-cio

    Jabłkowy dysk?

> [...]
    > jest numer tego Torx'a. Zrobiłem fotkę wraz z podziałką milimetrową -
    > może ktoś miał z tym do czynienia i podpowie jaki to numer - fotka

    https://allegro.pl/listing?string=Pentalobe&bmatch=c
    l-e2101-d3794-c3683-ele-1-5-0429

    Wybieraj.

  • 7. Data: 2021-05-09 22:49:31