  • 1. Data: 2009-03-12 21:37:52
    Temat: Bezpieczenstwo bezprzewodowych klawiatur 2.4 GHz
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Na ile bezpieczne sa klawiatury bezprzewodowe?
    Czy w przypadku 2.4 GHz jest jakis standard czy kazdy producent
    stosuje wlasne rozwiazania w zaleznosci od modelu?
    Mam klawaiture Logitech Pro 2800 Cordless Desktop.
    Na stronie producent inforume o 128 bitowym szyfrowaniu
    przy tym modelu. Czyli calkiem sporo.

    http://www.logitech.com/index.cfm/business/products/
    keyboards/devices/4679&cl=gb,en

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-03-12 22:56:08
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    Marcin jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej pradawnymi
    runami na koźlej skórze:

    > Mam klawaiture Logitech Pro 2800 Cordless Desktop.
    > Na stronie producent inforume o 128 bitowym szyfrowaniu
    > przy tym modelu. Czyli calkiem sporo.

    a włączyłeś je? bo to nie jest tak samo z siebie, tylko trzeba wyklikać...

    --
    _____
    _______________/ \_______________ |GG: 2822174

  • 3. Data: 2009-03-13 06:52:49
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 23:56:08 +0100, Szarlih napisał(a):

    > a włączyłeś je? bo to nie jest tak samo z siebie, tylko trzeba wyklikać...

    Hmm, mam co prawda trochę inny model Logitecha, ale mi kazało wyklikać
    jeszcze przy samej instalacji.

    Waldek

  • 4. Data: 2009-03-13 19:07:01
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Waldek M." <w...@l...localdomain> napisał w wiadomości

    > Hmm, mam co prawda trochę inny model Logitecha, ale mi kazało wyklikać
    > jeszcze przy samej instalacji.

    Hmm. Po zakupie podlaczylem nadajnik USB do komputera, wlozylem
    baterie i zaczalem uzywac bez instalcji zadnego softu. Dzialao dobrze,
    to po co poprawiac :) Ale po przeczytaniu tego posta zainstalowalem
    Logitech SetPoint. Nie chcial nic szyfrowac przy instlacji a jak go teraz
    uruchamiam to nie widze zadnej opcji od szyfrowania. W Helpie
    znalazlem info zeby wcisnac Ctrl+Alt+F12 ale jak to naciskam przy wlaczonym
    SetPoincie to sie nie nie dzieje. Mozesz napisac gdzie masz dostepna opcje
    szyforwania? Moze cos przeoczylem?

    Pozdrawiam,
    Marcin