  • 1. Data: 2023-01-30 15:41:31
    Temat: Dwie pary sluchawek BT na raz?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mam zonka, bo potrzebuję podłączyć małolactwu w liczbie dwóch sztuk słuchawki BT, a
    telewizor (Samsung Tizen) pozwala na tylko jedno
    urządzenie BT - każe odłączyć wcześniej podłączone gdy chce się połączyć z
    następnymi.
    Jakieś obejście?
    Teoretycznie można włączyć w menu telewizora funkcję jednoczesnego dźwięku idącego
    zarówno na BT jak i na głośniki, i zastosować
    przewód z wtyczką do drugiego nadajnika BT - obydwie czynności kłopotliwe dla dzieci
    (szczególnie wpinanie i wypinanie wtyczki z
    tyłu telewizora wiszącego na ścianie).

  • 2. Data: 2023-01-30 16:15:28
    Temat: Re: Dwie pary sluchawek BT na raz?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 30.01.2023 o 15:41, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > wtyczką do drugiego nadajnika BT - obydwie czynności kłopotliwe dla
    > dzieci (szczególnie wpinanie i wypinanie wtyczki z tyłu telewizora

    Dziadziu, Twoje wnuczki mądrzejsze od Ciebie i Ci to wykonają.

    --
    animka

  • 3. Data: 2023-01-30 22:33:11
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2023 16:15:28 +0100, Animka napisał(a):

    > Dziadziu, Twoje wnuczki mądrzejsze od Ciebie i Ci to wykonają.

    Doprawdy?
    A skąd wiesz, w jakim wieku sąjego dzieci?
    Czy rozróżniają wersje protokołów BlueTooth?
    Jak to mają zrobić, jeżeli tylko najnowszy protokół (podobno) obsługuje
    równocześnie dwa urządzenia?

    Dawno temu były normalne słuchawki bezprzewodowe, typu stacja-nadajnik i
    słuchawki z odbiornikiem.
    Niektóre z nich miały możliwość wielopunktu.
    Ale jakie by nie były, to ich jakość biła na głowę słabsze wersje BT.

    W przypadku BT ponoć są jakieś ustrojstwa nietypowe, używane w studiach
    radiowych itp, ale nie znam tematu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2023-01-30 23:21:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:63d7d71b$0$9589$65785112@news.neostrada.pl>
    user ąćęłńóśźż pisze tak:

> [...]
    > jedno urządzenie BT - każe odłączyć wcześniej podłączone gdy chce
    > się połączyć z następnymi. Jakieś obejście?

    Po jednej słuchawce na łepek ;)

    --
    Piter

    Miłość i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
    https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos

  • 5. Data: 2023-01-31 12:59:25
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    telewizor (Samsung Tizen) pozwala na tylko jedno
    > urządzenie BT - każe odłączyć wcześniej podłączone gdy chce się połączyć z

    podałeś tyle szczegółów, że czego się spodziewasz?

    tizen to system stosowany od 11 lat, więc pewnie może tam być moduł bt w wersjach
    2.0,
    2.1, 3.0, 4.0, 4.1, 4.2, 5, 5.1, 5.2, 5.3

    dual audio wymaga ztcw wersji 5 lub nowszej po stronie nadajnika, nie wiem jak po
    stronie
    odbiornika, ale wypadałoby, żeby słuchawki też były w miare nowe żeby obsługiwały
    jakieś
    low latency

    może po prostu trzeba dać dźwięk na głośnik, ale zamknąć drzwi? ;)

  • 6. Data: 2023-01-31 15:22:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie znalazłem w instrukcji obsługi wersji BT w telewizorze (Tizen 2 chyba 2017 rok).
    Za to w tejże instrukcji obsługi wyczytałem "albo soundbar, albo słuchawki" :-(.
    Czyli nie ogarniali.
    A już miałem nadzieję, że soundbar da dodatkowe drugie wyjście na BT.

    W słuchawkach jest 5.0, kupowane w tym roku (wersja dla dzieci z ograniczeniem dB).

    -----