  • 1. Data: 2023-02-02 22:57:39
    Temat: Logitech M720 Flow Jaka do niej klawiatura?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jako że człowiek siędo dobrego szybko przyzwyczaja...
    to pragnie jeszcze więcej dobrego ;-)

    Od roku używam myszki logitecha M720 z dwoma czasem i trzema komputerami.
    Funkcja _Flow_ jest bardzo przydatna.

    Chciałbym aby JEDNA klawiatura z nią współpracowała czyli też
    obsługiwała te 3 komputery

    Wiem że musi być tej samej firmy i bezprzewodowa.

    Kasy mało i chcę kupić najtańszą klawiaturę która współpracuje z Flow.

    Nie musi być nawet BT bo używam zwykłych czujników USB

    Co kupić? Co kupić?

  • 2. Data: 2023-02-02 23:31:22
    Temat: Re: Logitech M720 Flow Jaka do niej klawiatura?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:63dc31d6$0$9609$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

> [...]
    > Flow.
    >
    > Nie musi być nawet BT bo używam zwykłych czujników USB

    Nie rozumiem pytania.

    https://www.logitech.com/en-gb/products/keyboards/k3
    75s-multidevice-stand-combo.html

    --
    Piter

  • 3. Data: 2023-02-03 01:21:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-02 o 23:31, PiteR pisze:

    > https://www.logitech.com/en-gb/products/keyboards/k3
    75s-multidevice-stand-combo.html

    Dzięki też znalazłem

    ale to jest ok. 200 zł

    A te 3 klawisze są przyspawane do urządzeń
    Ktoś pisał że nie da sięich normalnie używać bez Fn

  • 4. Data: 2023-02-03 10:35:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 03.02.2023 o 01:21, _Master_ pisze:

    75s-multidevice-stand-combo.html

    > Dzięki też znalazłem
    >
    > ale to jest ok. 200 zł
    >
    > A te 3 klawisze są przyspawane do urządzeń
    > Ktoś pisał że nie da sięich normalnie używać bez Fn

    Zainteresuj się produktami RAPOO - ich produkty mogą parować się po
    Bluetooth i WiFi dongle z kilkoma urządzeniami.

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie art.pl, jak i sama domena nie są już aktywne

  • 5. Data: 2023-02-03 11:08:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W mordę

    Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach.

    przeczytałem info od sprzedawcy na olx który klawiatury _używał_ że nie
    ma możliwości automatycznego przełączania klawiatury razem z kursorem
    myszki.

    Myslałem że będzie działo się to automagicznie ;-)

  • 6. Data: 2023-02-04 02:03:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:63dcdd07$0$9590$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > przeczytałem info od sprzedawcy na olx który klawiatury _używał_
    > że nie ma możliwości automatycznego przełączania klawiatury razem
    > z kursorem myszki.
    >
    > Myslałem że będzie działo się to automagicznie ;-)

    For those who own a Flow-enabled mouse, the addition of this Logitech
    Flow-enabled keyboard will allow them to have yet another simple
    solution for switching between devices. By connecting a Logitech Flow
    mouse and keyboard to your devices, the two sync together; so, the
    keyboard would follow the mouse to any display you want.

    --
    https://vivaldi.com https://freecommander.com
    https://www.irfanview.com https://www.veracrypt.fr

  • 7. Data: 2023-02-04 02:04:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:63dc538e$0$9603$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    75s-multidevice-stand-combo.html

    > Dzięki też znalazłem
    >
    > ale to jest ok. 200 zł

    ale myszka jest chyba droższa którą masz?

    > A te 3 klawisze są przyspawane do urządzeń
    > Ktoś pisał że nie da sięich normalnie używać bez Fn

    SUupported Keyboards

    https://www.logitech.com/en-gb/software/options.html

  • 8. Data: 2023-02-04 13:18:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-lutego-2023 o 02:04, PiteR pisze:
    > ale myszka jest chyba droższa którą masz?

    Byłą kupowana jeszcze przed pisowskim kryzysem ;;-)

  • 9. Data: 2023-02-04 18:19:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:63de4d02$0$19625$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Byłą kupowana jeszcze przed pisowskim kryzysem ;;-)

    a mości panie to już rozumuję ;)

    --
    Piter

    miasto moje a w nim...