  • 1. Data: 2023-01-25 10:13:07
    Temat: Specyfikacja uczniowskich komputerów
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/takie-lapto
    py-dostana-uczniowie-od-rzadu-sprawdzamy-szczegoly-p
    rzetargu-na-760-mln-zl/8s74vy5
    Mnie interesują sprawy serwisowe, bo przez 3 lata to pewnie z 1/3 sprzętu dozna
    jakichś mniejszych lub większych uszkodzeń.

  • 2. Data: 2023-01-25 12:51:05
    Temat: Re: Specyfikacja uczniowskich komputerów
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 25.01.2023 o 10:13, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Mnie interesują sprawy serwisowe, bo przez 3 lata to pewnie z 1/3
    > sprzętu dozna jakichś mniejszych lub większych uszkodzeń.

    Jeśli mówimy o czwartoklasistach, to zaryzykuję twierdzenie, że już po
    roku te laptopy będą w mniejszym lub większym stopniu rozpizgane.

    Stawiam na wyłamane porty, wydłubane klawisze i uszkodzenia typowe dla
    upadków na podłogę i trzaskania matrycą o klawiaturę.

    pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2023-01-25 23:59:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:63d117a9$0$9600$65785112@news.neostrada.pl>
    user zhbick pisze tak:

> [...]
    >
    > Stawiam na wyłamane porty, wydłubane klawisze i uszkodzenia typowe
    > dla upadków na podłogę i trzaskania matrycą o klawiaturę.

    dałbym im używki poleasingowe po 700zł

    --
    Piter

    Miłość i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
    https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos

  • 4. Data: 2023-01-26 18:10:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-25 o 10:13, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mnie interesują sprawy serwisowe, bo przez 3 lata to pewnie z 1/3
    > sprzętu dozna jakichś mniejszych lub większych uszkodzeń.

    Ale o co Ci chodzi?

  • 5. Data: 2023-01-26 18:14:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-25 o 23:59, PiteR pisze:
    > dałbym im używki poleasingowe po 700zł

    Nie wiem dlaczego masz takie zdanie

    Ja znam "komunistów" którzy potrafią lepiej ogarnąć sprzęt i go
    poszanować niż taka rozwydrzona GIMBAZA

  • 6. Data: 2023-01-26 20:34:50
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > Mnie interesują sprawy serwisowe, bo przez 3 lata to pewnie z 1/3 sprzętu
    > dozna jakichś mniejszych lub większych uszkodzeń.

    Mnie bardziej interesuje ile działek Morawiecki sprzeda aby za to
    zapłacić. W bardziej bogatej Danii dzieciaki dostają tablety, raz, do
    końca nauki. I tylko to noszą szkoła - dom.
    Wojtek

  • 7. Data: 2023-01-27 08:21:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wychodzi około 600 milionów.
    Oczywiście Twoje dzieci mogą jechać na Jersey do zmieniania pościeli w hotelach, po
    trzech latach zostaną menedżerem piętra jeśli
    inteligentne.

    -----

  • 8. Data: 2023-01-27 18:14:58
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Wychodzi około 600 milionów.
    > Oczywiście Twoje dzieci mogą jechać na Jersey do zmieniania pościeli w
    > hotelach, po trzech latach zostaną menedżerem piętra jeśli inteligentne.

    Co sie czepiasz moich dzieci? Nie o tym jest temat.
    Wojtek

  • 9. Data: 2023-01-27 19:42:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 26.01.2023 20:34, wowa wrote:
    > W bardziej bogatej Danii dzieciaki dostają tablety, raz, do końca nauki.
    > I tylko to noszą szkoła - dom.

    Akurat przykład na którym lepiej się nie wzorować, chyba że potrzebujemy
    w najbliższej przyszłości sporo sekretarek.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2023-01-28 22:55:28
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Akurat przykład na którym lepiej się nie wzorować, chyba że potrzebujemy w
    > najbliższej przyszłości sporo sekretarek.

    Dobre / nie dobre, nie wiem. Bardziej mnie przeraziła informacja że nie
    uczą pisania odrecznego.
    Wojtek