  • 41. Data: 2023-08-03 09:28:35
    Temat: Re: Dwie rajdowe elektryczne Lancie Delta spłonęły tuż przed wyścigiem
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 2 Aug 2023 12:05:11 +0200, J.F

    > Chyba jeszcze długo będzie ..

    Zdecydowanie nie w takim stopniu jak mogło być gdyby putin
    sie uwolnił swoich chorych ambicji, za co w sumie, szczęście
    w nieszczęściu, trzeba być mu wdzięcznym.

    Aktualnie jedynym problemem, tzn. koniecznością używania gazu,
    jest brak magazynów na energię. Za mało się elektryków rozbija
    i za długo żyją w nich baterie, bo tak już by było od metra
    magazynów. :P

    > A na szybkiej ładowarce 2,20-3,25
    > https://greenwaypolska.pl/uslugi-ladowania#pricing-t
    able

    Ale kiedy w końcu zrozumiesz, że większość nie potrzebuje
    się ładować na publicznych ładowarkach? Dla mnie, obserwując
    moje przeloty, mimo że przejeżdżam rocznie ponad 22 tys. km,
    ładowanie na ładowarce publicznej to jakiś wyjątek od reguły.

    > A Tesla nie miała jakis promocji ostatnio ?

    Miała, ale bałem się RWD (i ta miała mniejsza baterię),
    czekałem na spadek ceny AWD z LR. No ale chuj (złodziej)
    bombki strzelił. :/ TM3 można było spokojnie kupić poniżej
    180kzł, ale ja, po pierwsze, już za stary na sedana jestem
    po drugie jednak większej klapy mi potrzeba do pracy.
    No nic, za 3 lata podejdę znowu do tematu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 42. Data: 2023-08-03 10:43:04
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.08.2023 o 09:14, Myjk pisze:
    > Wed, 2 Aug 2023 16:47:13 +0200, nadir

    > Nie biłem, nie biję i nigdy nie uderzę żadnej kobiety.
    > Przestań znowu swoje zachowania na mnie przenosić, ruski trollu.

    No to może psa sąsiada ;-)

  • 43. Data: 2023-08-03 12:55:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Aug 2023 16:14:18 +0200, nadir

    > Ale dla takich myjków gaz od ruskich jest mało koszerny,
    > od turbanów tym bardziej. Jak żyć?

    Nie pierdol jak to zwykle masz w zwyczaju kłamco, ja od dawna
    powtarzam że trzeba przejść na prąd -- który możemy wytworzyć
    SAMI, z WŁASNYCH zasobów węglowych, oraz z OZE (pod warunkiem
    że nie ubije się tego OZE tak koncertowo jak zrobił to pis).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2023-08-03 13:04:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 2 Aug 2023 12:26:49 +0200, J.F

    > P.S. a gdzie podatek? Z czego sie drogi wyremontują i zbudują?

    Od dawna mówię, że powinna być winieta drogowa dla BEV. Z drugiej strony
    elektryków jest tyle co kot napłakał, akcyza w prądzie jest. Z trzeciej
    strony jak przeliczyć ile kosztuje leczenie ludzi z tytułu trucia spalinami
    samochodowymi...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 45. Data: 2023-08-03 14:12:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Aug 2023 13:04:26 +0200, Myjk wrote:
    > Wed, 2 Aug 2023 12:26:49 +0200, J.F
    >
    > Od dawna mówię, że powinna być winieta drogowa dla BEV. Z drugiej strony
    > elektryków jest tyle co kot napłakał,

    Na razie tak. A jak bedzie wiekszosc elektryków?
    Drogi prad i dodatkowo akcyza :-)

    > akcyza w prądzie jest.

    Ale nieduza. A w OZE nie ma.

    > Z trzeciej
    > strony jak przeliczyć ile kosztuje leczenie ludzi z tytułu trucia spalinami
    > samochodowymi...

    A z czwartej - jak pożyją pare lat dluzej, to kto im emeryture wypłaci
    ? :-)

    J.

  • 46. Data: 2023-08-03 16:34:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 03.08.2023 o 09:14, Myjk pisze:

    > Mówisz o oponach ze spaliniaków co to płoną w afryce?

    Bo elektryki to mają opony z recyklingowanych odpadów po sojowym late.
    Qrwa co za pajac!

  • 47. Data: 2023-08-04 10:06:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 3 Aug 2023 16:34:30 +0200, nadir

    > Bo elektryki to mają opony z recyklingowanych odpadów po sojowym late.
    > Qrwa co za pajac!

    Przecież to jest właśnie "argument" na twoim poziomie, debilku!
    Dobrze że zauważyłeś w końcu jak tutaj pajacujesz! Pytanie tylko
    czy wnioski wyciągniesz czy dalej będziesz robić z siebie debilka.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 48. Data: 2023-08-04 10:07:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 3 Aug 2023 16:34:30 +0200, nadir

    > Bo elektryki to mają opony z recyklingowanych odpadów po sojowym late.
    > Qrwa co za pajac!

    Ps. pięknie niewygodne sobie rzeczy wyciąłeś.
    Jak nic musisz być wyborcą konfedery, kłamco bez jaj.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 49. Data: 2023-08-04 12:45:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 3.08.2023 o 08:55, Myjk pisze:
    > tylko że te produkowane miliardy baterii nie
    > płoną
    Oczywiście że płoną, tylko nie każdy z tym do gazety leci, chyba że dom
    czy mieszkanie spalą. Ale skąd byś ty mógł o tym wiedzieć :)

    --
    Janusz

  • 50. Data: 2023-08-08 19:19:30
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 1 Aug 2023 15:32:39 +0200, użytkownik nadir napisał:

    > Na prawdę wierzysz w to, że w całej tej elektryfikacji chodzi o ekologię
    > i zdrowie ludzi? Jaki słodziak!

    A o co chodzi, o co?? Wyjaśnisz nam? :)

    --
    Jacek