  • 11. Data: 2009-03-05 09:44:38
    Temat: Re: Dysk e-SATA
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

    > Jeśli nie masz laptopa z e-SATA to przejściowki sobie raczej odpuść albo
    > kup laptopa z e-SATA, jest ich całkiem sporo.

    Jedyna przejściówka która ma sens to e-SATA na ExpressCard.
    U mnie ponad 2 x szybsze niz USB 2.0.

  • 12. Data: 2009-03-05 13:23:32
    Od: "123" <z...@z...com>

    laptopa z e-SATA, jest ich całkiem sporo.

    > Jedyna przejściówka która ma sens to e-SATA na ExpressCard.
    > U mnie ponad 2 x szybsze niz USB 2.0.

    To ciekawe. A możesz podać markę i model przelotki, z której korzystasz?

    Pozdrawiam i dziękuję.

  • 13. Data: 2009-03-06 00:57:39
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik 123 napisał:
    > Dzięki.

    > Czy z tego wynika, że muszę kupić oddzielnie obudowę i dysk i złożyć w
    > własnym
    > zakresie? ewnie to jest proste, ale zawsze "dłubaninka".:-)

    Taniej i masz co chcesz :)

    > A jakie możliwości są w przypadku laptopa? Chyba rozwiązanie przez
    > przelotkę
    > USB - e-SATA nie ma sensu, bo transfer będzie taki jak w przypadku USB.

    Wystarczy miec laptopa z eSATA ;)

  • 14. Data: 2009-03-06 00:59:36
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik xxx napisał:

    > -predkosc identyczna do usb2, moze pare mb szybciej, ale tez nie zawsze

    moze kupiles niskiej jakosci obudowe?

    > -upiedliwa istalacja, zamiast jednego prostego kabelka usb, masz dwa,
    > dodatkowym musisz padpiac zasilanie

    no jak kupisz duzy dysk zewnetrzny to tez nie pociagnie na zasilaniu
    przez usv - chocby WD My Book series.

    > -nie wszedzie mozna to podlaczyc

    USB tez nie wszedzie mozna podlaczyc ;)

  • 15. Data: 2009-03-06 07:39:19
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

    "123" <z...@z...com> wrote in message

    > To ciekawe. A możesz podać markę i model przelotki, z której korzystasz?

    Jasne.
    Jest to "4world" czyli no name made in China, o taka:
    http://www.1klik.pl/sklep/Karty_rozszerzen_ExpressCa
    rd_do_laptopow/Karta_4World_ExpressCard_05346_1_port
    _eSATA/c899/p2750166/
    na chipsecie z rodziny JMicron JMB36x.

    Podlaczone to jest do kieszeni Cooler Master XCraft 360 - o takiej:
    http://www.abcdomu.pl/product_info.php?products_id=4
    3948

    Transfery na niej po eSATA na tej karcie 4Workd wyciągam ok. 50 MB/s, na
    USB - 25 MB/s.

  • 16. Data: 2009-03-06 12:52:41
    Od: "123" <z...@z...com>

> [...]
    3948

    > Transfery na niej po eSATA na tej karcie 4Workd wyciągam ok. 50 MB/s, na USB - 25

    Bardzo dziękuję i pozdrawiam

  • 17. Data: 2009-04-12 17:36:12
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 02.03.2009 18:48, xxx pisze:
    > -predkosc identyczna do usb2, moze pare mb szybciej, ale tez nie zawsze

    Niemożliwe. Coś musiałeś mieć zepsute z eSATA. Od USB 2.0
    *wszystko* jest w zasadzie szybsze...

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |